عشق به حاج قاسم سلیمانی، قلم خوشنویسان کردستانی را به صدا درآورد

تهران (پانا) - ورک شاپ خوشنویسی به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی عصر روز دوشنبه ۱۶ دی ماه در محل سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
عشق به حاج قاسم سلیمانی، قلم خوشنویسان کردستانی را به صدا درآورد

به‌گزارش ایسنا، به‌منظور گرامیداشت نام و یاد مجاهد نستوه شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان ورک‌شاپ خوشنویسی در محل سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

در این ورک‌‌شاپ که با مشارکت و همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی ‌و سازمان بسیج هنرمندان کردستان برگزار شد، هنرمندان خوشنویس با قلم خود، عشق و محبت هنرمندان کردستان را به شهید راه ایثار و مقاومت و اسوه ایثار و شهادت سردار قاسم سلیمانی به صدا در آوردند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در راستای گرامیداشت نام و خاطره شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی را با حضور هنرمندان شاخص استان برنامه‌ریزی کرده است.

برگزار ورک‌شاپ کارتون با عنوان ترامپ تروریست که عصر یکشنبه ۱۵ دی با حضور ۲۰ هنرمند کارتونیست عضو خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری در محل سالن اندیشه برگزار شد و در این ورک‌شاپ بیش از ۳۰ اثر با محوریت شهادت شهید سلیمانی و تروریست بودن ترامپ خلق شد.

از دیگر برنامه‌هایی که برنامه‌ریزی شده است گردهمایی هنرمندان نقاش قروه و بیجار در محل گالری مهر حوزه هنری بیجار است که امروز سه شنبه از ساعت ۱۶ با حضور بیش از ۳۰ هنرمند نقاش برگزار می‌شود.
برگزاری شب شعر"شهید زنده" در بیجار و اکران و ویژه"۲۳نفر" در روز چهارشنبه ۱۸ دیماه در پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در کنار تولید پوستر با محوریت شهیدحاج قاسم سلیمانی، تولید نمایشنامه و اجرای نمایش توسط گروه‌های نمایشی استان از دیگر برنامه‌هایی است که توسط حوزه هنری کردستان تدارک دیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار