در گرگان:

بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی درحسینیه عاشقان ثارا... برگزار شد

گرگان (پانا) _ با استقبال پر شور مردم شهید پرور گرگان ، خانواده شهدا و مسئولین فرهنگی مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درحسینیه عاشقان ثارا... این شهر برگزار شد

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت سردار  حاج قاسم سلیمانی درحسینیه عاشقان ثارا...  برگزار شد

به گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری پانا گلستان - مردم گرگان پس از شرکت در مراسم عزاداری خیابانی در قالب هیات های حسینی در حسینیه ثارا ... سپاه جمع شدند تا ارادت خود را به سردار دلها نشان دهند .

در ابتدای این مراسم که با تلاوت قرآن کریم توسط قاری دانش آموز و همچنین نوحه سرایی مداحان همراه بود،سردار ملک گفت : آمریکا سعی می کند مذاهب را در مقابل هم قرار دهد . هزاران نفر انسان بی گناه کشته شده اند . قریب به 13 تا 14 میلیون انسان مسلمان آواره و شهید شده اند .

وی افزود : برادران و خواهران بدانید اگر امروز رهسپار کربلای معلی هستیم ، این امنیت را مدیون شهید سلیمانی هستیم . سردار سلیمانی همیشه در اولین لحظات در صحنه مبارزه حاضر بود و از نمونه های آن میتوان به جنگ 33 روزه ی لبنان اشاره کرد که وی اولین عملیات حذب الله علیه رژیم صهیونیستی را فرماندهی کردو سر انجام به پیروزی حزب الله بر چهارمین ارتش مجهز جهان انجامید .

وی خاطر نشان کرد : اخلاص در عمل در شاخصه رفتاری حاج قاسم بود و ایشان هیچ کاری را بدون رضایت حق تعالی انجام نمیداد .

در پایان شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به ایشان و خانواده شهدا جبهه مقاومت و مردم عزیز ایران و جهان اسلام تبریک و تسلیت می گویم.

خبرنگار: سجاد قاسمی / مهران میر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار