تجمع عاشورایی هیئت‌های مذهبی و مردم یزد

یزد(پانا)- هزاران نفر از مردم استان یزد در حسینیه امیر چقماق یزد در پاسداشت مقام شهید سپهبد قاسم سلیمانی گرد هم آمدند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تجمع عاشورایی هیئت‌های مذهبی و مردم یزد

هیئت‌های عزارداری یزد و مردم دارالعباده با شرکت در این مراسم در سوگ سردار مقاومت و همرزمانش به عزاداری پرداختند.

حسینیه امیرچقماق و خیابان های اطراف آن ، سرشار از مردمی بود که برای ادای دین به سردار مقاومت حضور یافتند.

شرکت کنندگان در این اجتماع ، با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و غضب خود را از اقدام جنایتکارانه شیطان بزرگ اعلام کردند.

«خونخواهی» و «انتقام سخت» از دیگر شعارهایی بود ، که تجمع کنندگان سر داده و خواستار واکنشی قاطع علیه این جنایت شدند.

گروه سرود «عاشقان ولایت» متشکل از نوجوانان و جوانان انقلابی نیز ، به اجرای دکلمه و سرود در وصف سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت پرداختند.

فرمانده سپاه الغدیر استان در این مراسم ، با اشاره به اینکه دکترین استکبار جهانی بر تجزیه ایران به 5 کشور کوچک استوار بود، گفت: دشمن اعتقاد دارد که 5 ایران کوچک بهتر از یک ایران بزرگ و مقتدر است و این دکترین را از سوریه آغاز کرد.

سرهنگ پورشمسی به ویژگی های سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی یک سردار ولایتمدار، ساده زیست، بی آلایش، خدمتگزار به مردم و تابع قرآن و ولایت بود که به غیر از خدا از هیچ کس نمی ترسید و هراسی از مرگ نداشت.

اجتماع کنندگان یزدی پس از سخنان فرمانده سپاه، با سر دادن شعار «ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده» آمادگی خود را برای خونخواهی و انتقام خون سردار قاسمی و دیگر شهدای مقاومت اعلام کردند.

پس از آن، مداحان خاندان عصمت و طهارت به مداحی پرداخته و مردم نیز در رثای سرور و سالار شهیدان و همچنین سرداران شهید مقاومت عزاداری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار