معاون تربیتی دبیرستان ماندگار ایرانشهر یزد: ما در این ََسرزمین هزاران حاج قاسم داریم

یزد(پانا)- کریمی معاون تربیتی دبیرستان ماندگار ایرانشهر یزدگفت : شهادت سردار و یارانشان ما را در غمی بزرگ فروبرد و همه ی ما را متاثر کرد اما دشمنان بدانند ما در این ََسرزمین هزاران حاج قاسم داریم و بیشتر هم تربیت خواهیم کرد و انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت.

کد مطلب: ۱۰۰۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیتی دبیرستان ماندگار ایرانشهر یزد: ما در این ََسرزمین هزاران حاج قاسم داریم

جنایت آمریکای خونخوار و شهادت سردار سلیمانی و یارانش ، موجی از تاثر همه آزادیخواهان را فرا گرفت و آنان را به واکنش در برابر این اقدام تروریستی وا داشت .معلمان و دانش آموزان دبیرستان ماندگار ایرانشهر یزد نیز با محکوم کردن این اقدام ددمنشانه آمریکا ، خواستار پاسخ قاطع و محکم جمهوری اسلامی به این جنایت شدند . آنچه درپی آمده اظهار نظر تنی چند از دانش آموزان این دبیرستان است که درگفتگو با خبرنگار پانا عنوان کرده اند .

معاون پروشی دبیرستان ایرانشهر با تسلیت شهادت سردارسلیمانی گفت :شهادت سردار و یارانشان ما را در غمی بزرگ فروبرد و همه ی ما را متاثر کرد اما دشمنان بدانند ما در این ََسرزمین هزاران حاج قاسم داریم و بیشتر هم تربیت خواهیم کرد و انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت.

دانش آموز محمدسلطانی با اشاره به این فراز از صحبت حضرت امام که فرمودند:بکشید مارا ملت ما بیدار تر میشود و شما به وضوح مفهوم این جمله را امروز میبنید که خون سردار ، ما را بیدار تر و متحد تر کرده و قطعاانتقام سختی در انتظار آنهاست.

دانش آموز یمین زاده نیز دراین خصوص گفت: آمریکایی ها با این جنایت دشمنی خود را با ایران به همه نشان دادند و دیگر صحبتی برای آنان که حرف از مذاکره می‌زدند باقی نمی‌ماند.

دانش آموز مهدی رجبی هم به خبرنگار پانا گفت:آمریکا فکر کرد با آشوب هایی که اخیرا در ایران رخ داد می‌تواند از موقعیت استفاده کند و فکرکرد مردم دیگر پای کار نیستند اما ملت ایران درس خوبی به آنها داد و نشان دادند که ما اگر از ‌‌‌شرایط اقتصادی هم ناراضی باشیم اما به موقع خودش پای رهبرمان هستیم و آمریکا را همیشه دشمن می‌دانیم.

گفتنی است دانش آموزان این دبیرستان مجلسی را برای بزرگداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی تدارک کرده اند که زمان آن متعاقبا اعلام خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار