امام جمعه اسلامشهر:سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی چهره بین المللی محور مقاومت بود

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامیداشت سردارسرافراز و رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حملات تروریستی آمریکای جنایتکار صبح روز چهارشنبه هجدهم دی نود وهشت در مصلی نماز جمعه اسلامشهر برگزارمی شود.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی چهره بین المللی محور مقاومت بود

جلسه ستاد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ریاست حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر و با حضور فرماندار و سایر مسئولین در دفتر فرماندار اسلامشهر برگزارشد.

در این جلسه،مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهارکرد: محور مقاومت در سالهای اخیر با حضور سپهبد حاج قاسم سلیمانی به اوج قدرت رسید و معادلات و محاسبات استکبار جهانی در غرب آسیا و خاورمیانه را برهم زد.

او در ادامه افزود: پروژه داعش خطر بسیار بزرگی برای جهان اسلام بود که آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و برخی اعراب مرتجع منطقه با سرمایه گذاری کلان آن را کلید زدند و جهانیان دیدند که چگونه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با کمک همرزمانش داعش را به زباله دان تاریخ انداخت.

مرسلپور با بیان اینکه در روزهای اخیر و پس از شهادت این فرزند رشید اسلام جهانیان عظمت و بزرگی او را به نظاره نشسته اند، گفت: مهر حاج قاسم سلیمانی نه تنها بر دل ایرانیان بلکه در دل میلیونها مسلمان آزاده در کشورهای منطقه و سایر نقاط جهان نشسته و بسیاری از آزادگان جهان داغدار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

او با اشاره به راهپیمایی کم نظیر نمازگزاران اسلامشهر در روز جمعه سیزدهم دی نود وهشت ودر محکومیت جنایت تروریستی آمریکایی‌ها ادامه داد: در مراسمی که روز چهارشنبه هجدهم دی نود وهشت در مصلی نمازجمعه برگزارخواهد شد همگان دلبستگی و علاقه وافر مردم شهید پرور اسلامشهر به شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان راه حق و حقیقت را خواهند دید.

سپس حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی با بیان اینکه خداوند بواسطه خلوص و رشادتهای مجاهدانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این عزت را به او عنایت نموده، بیان کرد: همه مردم خودشان را داغدار و عزادار حاج قاسم سلیمانی می دانند.

او تصریح کرد: جمعیت کم نظیری روز جمعه در مصلی اسلامشهر حضور داشتند تا علاقمندیشان را به این سردار رشید و مخلص جهان اسلام نشان دهند و از آمریکای خبیث که این جنایت را انجام داد اعلام انزجار کنند.

امام جمعه اسلامشهر با بیان اینکه سپهبد حاج قاسم سلیمانی چهره بین المللی محور مقاومت بود افزود: همه باید تلاش کنیم تا مراسم گرامیداشت این شهید والامقام در روز چهارشنبه هجده دی نود وهشت که در مصلی اسلامشهر برگزار خواهد شد بخوبی و در شأن این مجاهد فی سبیل ا... و سایر شهدای این حادثه باشد.

در مراسم روز چهارشنبه هجدهم دی نود وهشت مصلی نمازجمعه اسلامشهر،سردار سرتیپ الماسی فرمانده تیپ صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی خواهد پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار