سردار شهید سلیمانی نماد ایستادگی ملت ایران است

زبرخان (پانا) - مراسم ترحیم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین بخش زبرخان،فرهنگیان و دانش آموزان مدارس این بخش در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار شهید سلیمانی نماد ایستادگی ملت ایران است

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد ایستادگی ملت ایران است خاطرنشان کرد: شهادت سردارسلیمانی به دشمنان نشان داد ملت ایران با توکل به خدا و توسل به ائمه اظهار (ع) آماده کار در رکاب ولایت فقیه است و هیچ هراسی از دشمن ندارد.

سید مجتبی تاراش با اشاره به اینکه جبهه مقاومت ثابت کرد تنها راه رهایی امت اسلامی از یوغ استعمار مقاومت است، افزود: سردار سلیمانی نقش بزرگی درامنیت جهان اسلام ایفا کرد، این سردار رشید اسلام دردفاع از اسلام و انقلاب، مجاهدت‌های بسیاری از خود نشان داد و امروز همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت از این شخصیت برجسته قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: آرمان های این شهید بزرگوار هیچ گاه از بین نخواهد رفت و این پرچم هرگز زمین نمی افتد و اگر دشمن فکر کرده چون حاج قاسم در بین ما نیست، راهش ادامه پیدا نخواهد کرد، سخت در اشتباه است و ما با قدرت بیشتر در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

تاراش تصریح کرد: اینها ما را بارها آزموده اند و این یک آزمایش دیگر بود، ملت ما هر بار قدم هایش استوارتر شده است و در چنین شرایطی آن همبستگی و هویت ملی بیشتر می شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

این مراسم با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی امام حسین(ع) برگزار گردید و برنامه هایی همچون قرائت قرآن، سخنرانی امام جمعه قدمگاه و ریاست اداره آموزش و پرورش، مداحی و خواندن دل نوشته هایی برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دانش آموزان صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار