اعلام برنامه امتحانات هماهنگ استانی دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول برای خرداد و شهریور 98 در فارس

امکان حضور داوطلبان آزاد در امتحانات نهایی پایه نهم

شیراز (پانا) - رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس از ارسال برنامه امتحانات هماهنگ استانی برای پایه نهم در خرداد و شهریورماه 98 به مدارس متوسطه اول در سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه امتحانات هماهنگ استانی دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول برای خرداد و شهریور 98 در فارس

امیر شیرازی نژاد گفت: به منظور برنامه ریزی مناسب مدیران مدارس ، دانش آموزان و اولیا ،برنامه امتحانات هماهنگ استانی دانش آموزان پایه نهم در خرداد و شهریور ماه 98 به مدارس متوسطه اول در سراسر استان فارس ارسال شد.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس ،ضمن توصیه به دانش آموزان برای مطالعه مستمر و حفظ آمادگی لازم برای حضور موفق در این امتحانات ، گفت: امتحانات خرداد ماه برای دانش آموزان مناطق عادی استان از 31 اردیبهشت ماه آغاز می گردد.

وی افزود: در مناطق گرمسیری و برای رفاه حال دانش آموزان این مناطق، امتحانات خرداد ماه از 24 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

کارشناس مسئول ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس نیز از امکان ثبت نام داوطلبان آزاد پایه نهم در قالب طرح جامع در این آزمون‌ها خبر داد و گفت: بر اساس ماده 34 آیین نامه ارزشیابی تحصیلی و تربیتی دوره اول متوسطه، دارندگان مدرک قبولی پایه ششم نظام قدیم و همچنین دارندگان کارنامه قبولی پایه ششم نظام 3-3-6 (نظام جدید) ، می توانند به صورت داوطلب آزاد در ارزشیابی جامع پایه نهم که در خرداد یا شهریور ماه برگزار می گردد شرکت نمایند.

عسکر حاجی پور افزود: با توجه به استعلام اداره سنجش استان و پاسخ دفتر دوره اول متوسطه در وزارت متبوع، دارندگان مدرک دوره انتقال نهضت سواد آموزی نیز مشمول این آیین نامه می شوند و می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی گفت: دارندگان کارنامه قبولی پایه اول راهنمایی و کارنامه قبولی یا مردودی پایه دوم راهنمایی، سوم راهنمایی و مردودین پایه اول متوسطه نظام آموزشی سالی واحدی که فاقد کارنامه قبولی پایه ششم نظام جدید و قدیم آموزشی هستند ، می توانند به صورت داوطلب آزاد در آزمون جامع پایه نهم در خرداد و شهریور شرکت کنند.

کارشناس مسئول ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس حداقل سن ثبت نام در طرح جامع را 18 سال تمام ذکر کرد و گفت: ملاک محاسبه سن داوطلبان آزاد ، اول مهر 1397 می باشد .

حاجی پور داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای افراد مشمول را الزامی دانست و گفت: داوطلبان حضور در آزمون جامع لازم است برای ثبت نام و شرکت در این آزمون ،به اداره آموزش و پرورش محل زندگی خود مراجعه نمایند.

برای دریافت برنامه امتحاناتهماهنگ استانی دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول در خرداد اینجا کلیک کنید

برای دریافت برنامه امتحاناتهماهنگ استانی دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول در شهریور اینجا کلیک کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار