مدیر سازمان دانش آموزی استان: موفقیت های سازمان در گرو همراهی مجامع اعضا و مربیان است

زاهدان (پانا) _ مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان پس از برگزاری انتخابات مجامع استانی اعضا و مربیان پیشتازبا انتشار پیامی ضمن تبیین جایگاه مجامع از دبیران مجامع دوره ی گذشته قدردانی نمود.

کد مطلب: ۸۹۵۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان: موفقیت های سازمان در گرو همراهی مجامع اعضا و مربیان است

به گزارش خبرنگار پانا متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


سازمان دانش آموزی ، به پاس همراهی های همدلانه ی مربیان و دانش آموزان خود همواره در تعالی اهداف تربیتی آموزش و پرورش کشور نقش اثرگذاری داشته است .
یکی از مهم ترین ویژگی های این سازمان دخالت مستقیم مربیان و دانش آموزان در فرآیند های تصمیم گیری به ویژه تصویب برنامه های سالانه ی این سازمان است .
مجامع اعضا و مربیان که طی فرآیند انتخابات از بطن مدرسه تا عالی ترین سطوح تشکیل می شوند به عنوان عضو ثابت و دارای حق رای در شورای برنامه ریزی سازمان، عضویت دارند و همین عامل سبب شده است که اهمیت این مجامع دوچندان شود .
به فضل الهی و به سبب همراهی های خالصانه و اثر گذار دبیران محترم مجامع شاهد موفقیت های چشم گیری ، آن هم پس از سال ها در مجموعه ی سازمان دانش آموزی استان بوده ایم .
تشکیلات سازمان دانش آموزی تنها و تنها به سبب همراهی های مربیان با اخلاص خود که علی رغم کمبود های متعدد همچنان مشتاقانه برای اعتلای فعالیت های تشکیلاتی سازمان در تلاش اند، همچنان با قوت، درخشش خاص خود را دارد و از همین روی استفاده از تجربیات ارزنده ی پیشکسوتان این عرصه، نیازی غیر قابل انکار است .
این جانب بر خود لازم می دانم تا از تشریک مساعی ، حضور منسجم و هم گامی های مجدانه ی برادران بزرگوارم جناب آقای دکتر دهمرده ، جناب آقای پورخسرو و خواهران ارجمند سرکار خانم نخعی و سرکار خانم حاجی علی بیگی (دبیران مجمع مربیان و مدرسین دوره ی گذشته ) تشکر نمایم و امیدوارم چونان گذشته به عنوان عضو ثابت در مجمع مشورتی سازمان شاهد حضور و پیشنهادات ارزنده ی این عزیزان باشیم .
برای منتخبین جدید مجامع اعضا و مربیان پیشتاز استان نیز آرزوی توفیق خدمت دارم و امیدوارم با بهره گیری از تجارب سایر مربیان و اعضا در پیگیری امور مربوط به تشکیلات پیشتازان پیش گام باشند .


داود صیاد
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار