مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز: جوانان البرز از فضا و امکانات "خانه جوان" استفاده کنند

کرج ( پانا) - به مناسبت روز جهانی جوانان نشست سازمان‌های مردم نهاد با مدیرکل سازمان ورزش وجوانان استان البرزبرگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:  جوانان  البرز از فضا و امکانات "خانه جوان" استفاده کنند

امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست صمیمی و هم اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد که به مناسبت روز جهانی جوانان در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) و تبریک روز جهانی جوانان اظهار کرد: سازمانهای مردم نهاد می توانند با همت و تلاش بسیاری از مشکلات جامعه را حل و فصل نمایند و یاری دولت بیایند.

وی با بیان این که سازمانهای مردم نهاد برای دریافت تسهیلات طرح ارائه نمایند ، گفت: وزارت ورزش و جوانان وظیفه ی هماهنگی و تلاش برای ارائه تسهیلات حوزه جوانان را به ما سپرده است.

غفرانی با تاکید بر این که "سازمانهای مردم نهاد نسبت به دریافت وام اقدام نمایند" عنوان کرد: ارائه تسهیلات به سازمانهای مردم نهاد به نوعی کمک در جهت هویت بخشی به جوانان و فعالیت آنان است.

وی اضافه کرد: حمایت از سازمانهای مردم نهاد مورد تاکید و تائید ریاست محترم جمهور و وزارت ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به راه اندازی خانه استارتاپ ها در البرز گفت: هدف از راه اندازی استارتاپ عملیاتی کردن و بهره کاربردی از خلاقیت و ایده های جوانان است.

وی با بیان این که "شما از نیروی جوانی برخوردارید و می توانید ایده را به عمل تبدیل کنید" خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی جزو اصلی ترین کارهایی است که می بایست در حوزه جوانان مورد توجه قرار گیرد.

غفرانی در پایان تاکید کرد: فضا و امکانات خانه جوانان استان البرز متعلق به همه ی جوانان و سازمانهای مردم نهاد است و تمامی جوانان می توانند و می بایست از آن استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار