استاندار گلستان: ورزش‌های همگانی و قهرمانی دو بال توسعه ورزش است

گرگان (پانا) - استاندار گلستان با تاکید بر اینکه همگانی و قهرمانی دوبال توسعه ورزش است،اظهار کرد: ورزشکاران کشور نقشی ممتاز در رشد و ارتقا معنوی جامعه دارند و باید در این زمینه الگو باشند.

کد مطلب: ۸۴۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار گلستان: ورزش‌های همگانی و قهرمانی دو بال توسعه ورزش است

سید مناف هاشمی در مراسم بدرقه از ملی پوشان استان اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتاکه در هتل المپیک تهران برگزار شد، تصریح کرد:تلاش شده سهم ورزش و جوانان را بیشتر کنیم و در تقسیم کاربه این حوزه بیش از پیش بها دهیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت استان در کنار ورزش بیش از صد وظیفه تکلیفی برعهده دارد افزود:مسائل بهداشت،اشتغال،آسیب های اجتماعی،مواد مخدرو ...با یک توسعه متوازن در استان دنبال می شود.
استاندار گلستان توجه به استعدادیابی را مهم دانست و افزود: استعدادیابی به معنای واقعی و با سلامت لازم باید در بین ورزشکاران صورت گیرد و در این مسیر توجه به استعداد های شهری و روستایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
هاشمی با اشاره به اینکه عقب ماندگی های طولانی در حوزه ورزش،اقتصاد و اشتغال را نمی توان سریع جبران کرد،افزود:منابع و امکانات خاصی در حوزه ورزش وجود ندارد و باید تلاش شود از محل اعتبارات استانی و ملی و با جذب اسپانسر بتوانیم به این جوانان کمک کنیم.
وی پیشرفت ورزش بانوان گلستان نسبت به سایر استان ها را خوب توصیف کرد و افزود:به عنوان یک مسئول استان وظیفه دارم تمام مسائل استان را پیگیری نمایم و در کنار آن مسئله ورزش را جدی می گیریم.
استاندار گلستان با بیان اینکه یکی از از افتخارات بزرگ برای استان به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان در میادین بین المللی است یاد آور شد:مصادره قهرمانان، خصوصاً قهرمانان ورزشی در دنیا یک سیاست استعماری است که جوامع را از هویت اصلی خود دور کنند و لذا همه باید مراقبت لازم را صورت دهند.
هاشمی با تاکید بر استعدادیابی سالم در استان، یادآور شد: باید برند استعداد های استان را مشخص کنیم و با تقویت آن به سمت الگوسازی و قهرمان سازی حرکت نماییم.
وی با اشاره به اینکه در گذشته اسپانسر خوبی جهت حمایت از تیم های استان وجود نداشته،تصریح کرد:استان گلستان به رغم محدویتها و مشکلات اقتصادی در سال جاری میزبان7 تورنمت بین المللی ورزشی است و تلاش داریم جایگاه استان را را در کشور ارتقا دهیم.
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مدیریت ورزش مدیریت عمر و انرژی است، گفت: مهمترین ثروتی که خداوند در اختیار آدمی قرار داده عمر است و ورزش یکی از اصلی ترین مسیرهای هدایت و مدیریت انرژی و عمر است.
هاشمی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم پس از پایان مسابقات آسیایی با شناختی که از وزیر ورزش و جوانان دارم مراسم تجلیل از قهرمانان در سطح ملی با کیفیت مطلوب برگزار خواهد شد و در استان نیز مراسم تجلیل برای قهرمانان گلستانی خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار