آخرین مصوبات ستاد آموزش و پرورش برای کنترل بیماری کرونا

حمیدی: تسهیل دسترسی مدارس به تولید مواد ضدعفونی از جمله مصوبات در دستور کار است

تهران (پانا) - معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش آخرین مصوبات دبیرخانه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آخرین مصوبات ستاد آموزش و پرورش برای کنترل بیماری کرونا

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، ستاد کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در آموزش‌ و پرورش پس از آغاز به کار رسمی از ابتدای هفته گذشته که با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش همراه شد، همه‌روزه در ساعت 13 در سالن دبیرخانه ستاد معاونت تربیت‌بدنی و سلامت با حضور نمایندگان دفاتر و معاونت‌های وزارت آموزش‌ و پرورش و با مشارکت نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی برگزار می‌شود.

مهرزاد حمیدی در جلسه دبیرخانه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، با تشریح اقدامات پیشگیرانه کرونا ویروس در آموزش ‌و پرورش، گفت: «تسهیل دسترسی مدارس به تولید مواد ضدعفونی از جمله مصوباتی است که در دستور کار داریم. آموزش سرایداران مدارس برای نحوه ضدعفونی کردن محیط مدارس از جمله مواردی است که با مساعدت وزارت بهداشت عملی می‌شود.»

حمیدی به ارسال دستورالعمل ضدعفونی کردن مدارس به استان‌ها اشاره کرد و گفت: «تمرکز بر مدارس نباید باعث غفلت از ساختمان‌های حوزه ستادی شود بنابراین دستورالعملی با موضوع اقدامات پیشگیرانه از کرونا تهیه و به حوزه‌های ستادی ارسال می‌شود.»

او ادامه داد: «یکی از اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیر لغو رزرو ثبت‌نام مسافرین نوروزی در سامانه اسکان است که تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود. باید برای دریافت هرگونه آموزش در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس به سایت وزارت بهداشت مراجعه کرد. آموزش و مشارکت والدین در موضوع پیشگیری از کرونا ویروس از جمله اقداماتی است که توسط اداره کل انجمن اولیا و مربیان صورت می‌گیرد. همچنین باید نحوه تهیه مواد ضدعفونی به سرایداران مدارس و حوزه‌های ستادی آموزش داده شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار