شرکت ۱۵۵۳ دانش‌آموز نخبه فرهنگی در اولین‌ دوره اردوی زیارتی‌ فرهنگی‌ مشهد مقدس

پورثانی: اردوهای زیارتی باعث تعمق‌‌بخشیدن‌ به‌ مسائل‌ اعتقادی، دینی‌، فرهنگی‌ و مذهبی‌ دانش‌‌آموزان‌ خواهد شد

تهران (پانا) - ‌معاون وزیر آموزش و پرورش از شرکت ۱۵۵۳ دانش‌آموز نخبه فرهنگی در اولین‌ دوره اردوی زیارتی‌ فرهنگی‌ مشهد مقدس خبر داد. ‌

کد مطلب: ۱۴۷۱۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۱۵۵۳ دانش‌آموز نخبه فرهنگی در اولین‌ دوره اردوی زیارتی‌ فرهنگی‌ مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به جزئیات برگزاری اولین‌ دوره اردوی زیارتی‌ فرهنگی‌ ویژه دانش‌‌آموزان نخبه‌ فرهنگی گفت: پیرو اجرای مسابقات‌ فرهنگی‌ و هنری و برگزاری آیین‌ اختتامیه‌ آن‌، به‌‌منظور بستر‌سازی مناسب‌ برای استفاده‌ از شیوه‌‌های مناسب‌ و عملی‌ در تقویت‌ فرهنگ‌ معنوی، دینی‌، اعتقادی اخلاقی‌ و ...‌ تعمیق‌ نسل‌ نوجوان‌ با معارف‌ اهل‌ بیت‌ (ع‌) و تقویت‌ هویت‌ اسلامی‌ - ایرانی‌، اردوهای زیارتی‌ فرهنگی‌ ویژه‌ دانش‌‌آموزان‌ منتخب‌ و نخبه‌ فرهنگی‌ در مسابقات‌ فرهنگی‌ و هنری (فردا) با همکاری اداره‌ کل‌ آموزش‌ و پرورش‌ استان‌ مازندران‌ در اردوگاه‌ دانش‌‌آموزان‌ استان‌ مازندران‌ واقع‌ در مشهد مقدس‌ به‌ قصد زیارت‌ بارگاه‌ ملکوتی‌ امام‌ هشتم‌ (ع‌) برگزار شد.

وی به اهداف برگزاری این دوره اشاره و آنان را در قالب تعمیق‌ پیوند نسل‌ نوجوان‌ و جوان‌ به ویژه‌ نخبگان‌ فرهنگی‌ و هنری با معارف‌ اهل‌ بیت‌ (ع‌)؛ استفاده‌ از شیوه‌‌های مناسب‌ و عملی‌ در تقویت‌ معنوی، فرهنگی‌ و ... دانش‌‌آموزان‌؛ تعمق‌ بخشیدن‌ به‌ مسائل‌ اعتقادی، دینی‌، فرهنگی‌ و مذهبی‌ دانش‌‌آموزان‌ اعلام کرد.

پورثانی همچنین با بیان اینکه در مجموع ۱۵۵۳ دانش آموز در این اردو شرکت کردند، اضافه کرد: این اردوی ۳ روزه در مرحله اول برای دختران در ۷ تا ۱۰ اسفند، در مرحله دوم برای پسران در ۱۴ تا ۱۷ اسفند، در مرحله سوم برای دختران در ۲۸ تا ۳۱ فروردین و در مرحله پایانی برای پسران در ۲ تا ۵ اردیبهشت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار