رئیس دانشگاه فرهنگیان بیان کرد:

تاکید مقام معظم رهبری بر دانشگاه فرهنگیان‌ مسئله‌ای مهم و معنادار است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت رسیدگی به دانشگاه فرهنگیان مسئله‌ای مهم و معنادار است.

کد مطلب: ۱۴۵۹۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید مقام معظم رهبری بر دانشگاه فرهنگیان‌ مسئله‌ای مهم و معنادار است

مراسم ‌معارفه رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان و تکریم سرپرست سابق این دانشگاه ظهر امروز با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم تحقیقات و فناوری‌ در محل این دانشگاه برگزار شد. رجبعلی برزویی در این آئین بیان کرد: خدا را شاکر هستم که این فرصت را خدا داد تا در جامعه نجیب فرهنگیان خدمت کنم و افتخار می‌کنم امروز در بین معلمان هستم. یکی از ویژگی‌های مقام معظم رهبری این است که حرف تکراری نمی‌زنند ولی اینجا بر دانشگاه فرهنگیان تاکید دارند و این تاکید معنی دارد. بنده در این ۲۰ سالی که در نظام تعلیم و تربیت بوده‌ام، تاکنون ندیده‌ام که مقام معظم رهبری برای جایی آنقدر تاکید کرده‌ باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست اسبق دانشگاه فرهنگیان افزود: بنده یقین دارم وقتی انسان کاری را دلی انجام می‌دهد، قطعا موفق می‌شود. از سوی دیگر این امتیاز بزرگی است که وزیر آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان علاقه دارد و به آن توجه می‌کند لذا من نیز تلاش می‌کنم تا از این فرصت استفاده‌ کنم.

همچنین در ادامه سعید غیاثی ندوشن سرپرست سابق دانشگاه فرهنگیان اذعان کرد: آن‌چه که به‌عنوان سیاست در اساس‌نامه و اسناد بالادستی تعیین شده، اجرایی‌سازی آن‌ها مهم است که در حین اجرایی‌سازی نیز متوجه می‌‌شویم که بر چه مسائلی حساسیت وجود دارد. دانشگاه فرهنگیان از حیث منابع انسانی و فضا در فقر زیادی است. حمایت‌هایی هم صورت گرفت که خوب بود اما هنوز کم است و حمایت‌های کلامی باید به حمایت‌های عملی تبدیل شود.

وی افزود: وظیفه اصلی و خطیر ما که بحث گفتمان تعلیم و تربیت هست، نیازمند اقدامات و زیرساخت‌های جدی است که انشالله با درایت دکتر برزویی دنبال شود.

سرپرست سابق دانشگاه فرهنگیان در پایان به بیان فعالیت‌های خود در دوره سرپرستی‌ دانشگاه فرهنگیان پرداخت. از جمله فعالیت‌های مهم وی در این دوره، جذب هیات علمی، اصلاح هرم اعضای هیات علمی، بحث دکترمعلمان، همسان‌سازی مدرسان، ۳۱ برنامه درسی بازنگری شده، استقرار هیات ممیزه‌ و... بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار