استاندار مرکزی:

پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک سازمان با تقویت انگیزه‌های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان‌پذیر است

مرکزی (پانا) - استاندار مرکزی گفت امروزه با گسترش ابزارها و فناوری‌های نوین ارتباطی و توسعه فزاینده بسترهای رسانه‌ای، نیاز به خلاقیت، ابتکار و نگاه حرفه‌ای در این حوزه، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۵۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک سازمان با تقویت انگیزه‌های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان‌پذیر است

به گزارش روابط عمومی استانداری مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و به همین مناسبت پیامی صادر کرد.

در متن پیام چنین آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی در عصر کنونی، نهادی برآمده از دل نیازهای جامعه و ارتباطات یکی از بنیان‌های اصلی قدرت جوامع برای تحقق توسعه پایدار به شمار می‌رود، با این حال مسلماً جهان امروز که عصر فشردگی زمان و گردش پُرشتاب اطلاعات است را نمی‌توان بدون روابط‌عمومی تصور کرد؛ زیرا این حلقه‌ی واسط میان مردم و مسئولان، مهم‌ترین وظیفه را در شکل‌گیری ارتباطی چندسویه و مؤثر در جامعه ایفا می‌کند.

پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک سازمان با تقویت انگیزه‌های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان‌پذیر است و مسئولیت روابط عمومی‌ها که مطابق با منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی انکارناپذیر در انتقال دقیق و صادقانه‌ی رویکردها، دستاوردها و اطلاع‌رسانی هنرمندانه دارند، امروز بیش از هر زمان دیگری خطیر شده است آن‌چنان که این نهاد، با تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و صحیح به مردم ایفاگر نقشی بی بدیل در ارتقای امید و اعتماد عمومی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف کلان کشور است.

این ضرورت در زمان حاضر که دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با رویکرد گره‌گشایی از کار مردم، بدون تعطیلی و وقفه به دنبال اصلاحات ساختاری و جبران عقب افتادگی‌ها است، اهمیت دوچندان می‌یابد؛ حال آنکه بزرگ‌ترین پروژه‌ی دولت مردمی ترمیم امید و اعتماد مردم بوده و رئیس جمهور محترم، بارها بر اصل صداقت و پاسخ‌گویی دولت و روشنگری و بازکردن گره‌های ذهنی افکار عمومی، تأکید کرده است.

کارآمدسازی فعالیت‌های رسانه‌ای دولت و ضرورت تعریف پیوست اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی روشن، بخشی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در کنار تمجید از عملکرد دولت مردمی است که باید برای تبیین و معرفی ابعاد و زوایای گوناگون اقدامات دولت، با استفاده از همه‌ی امکانات و ظرفیت‌های رسانه‌ای و هنری به مرحله‌ی اجرا برسد.

بهبود سازوکارهای ارتباط بین حاکمیت و مردم، تنویر افکار عمومی نسبت به واقعیت‌های موجود در کشور، ایجاد ارتباط مؤثر با نخبگان و گروه‌های مرجع، روایت پیشرفت‌ها و دمیدن روح امید و نشاط بر پیکره‌ی عمومی جامعه برای حرکت به سمت تعالی، از جمله ضرورت‌هایی است که تلاش مضاعف روابط عمومی‌ها را می‌طلبد.

امروزه با گسترش ابزارها و فناوری‌های نوین ارتباطی و توسعه فزاینده بسترهای رسانه‌ای، نیاز به خلاقیت، ابتکار و نگاه حرفه‌ای در این حوزه، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود که هفته روابط عمومی فرصت مناسبی برای واکاوی وآسیب‌شناسی دقیق از وضعیت موجود روابط عمومی‌ها و پرداختن به کاستی‌ها و چالش‌های پیش رویِ این حوزه با بهره‌مندی از نقطه نظرات و ایده‌های کارشناسان و صاحب نظران برای کمک به تعالی و پویایی بیش از پیش این نهاد است.

گرامیداشتِ ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی بوده و در حقیقت فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت آن‌هایی است که با عشق، تعهد و تخصص، در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی پا در عرصه‌ی جنگ روایت‌ها گذاشته‌اند لذا این روز ارزشمند را به فعالان پُرتلاش عرصه‌ی روابط عمومی تبریک می‌گویم و موفقیت روزافزون آنان را در راه خدمت به مردم و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار