تجلیل از 400 دانش‌آموز برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز در جعفرآباد قم

قم (پانا) - آیین تجلیل از 400 برگزیده دختر و پسر قرآن مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی شهرستان جعفرآباد قم در تالار صداقت شهر جعفریه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 400 دانش‌آموز برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز در جعفرآباد قم

آیین تجلیل از 400 دانش‌آموز برگزیده شرکت کننده در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی شهرستان جعفرآباد قم با اجرای حاملان قرآن کریم و اجرای گروه سرود دبستان باقر ربانی در تالار صداقت شهر جعفریه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «مصطفی فاطمی بصیر» امام جمعه جعفرآباد طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: شما دوستداران اهل بیت(ع) و قرآن و آیندگان شهرستان و کشور هستید و این مسیر قرآنی را محکم و استوار ادامه دهید.

وی افزود: دانش آموزان شهرستان جعفرآباد با تکیه بر کلام قرآن و اهل بیت باید تلاش کنند تا به قله های موفقیت برسند.

در ادامه حجت الاسلام «مهدی کارگر» رئیس تبلیغات اسلامی جعفرآباد گفت: «عزیزان قرآنی برای درخشش در مراحل بالاتر، حتما تلاش کنند تا به رتبه های برتر استانی و کشوری در زمینه های قرآن، عترت و نماز دست یابند.

وی ادامه داد: دختران و پسران قرآنی در سایه پرمهر حضرت فاطمه معصومه(س) و پرتو نورانی قرآن به اوج قله های موفقیت در زندگی برسند.

در مراسم فوق، «ذبیح الله عبداللهی» فرماندار شهرستان جعفرآباد، «بهمن ازاد» مدیر آموزش و پرورش، «احمد لطیف» معاونت پرورشی و «محمد روستا» رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی جعفرآباد نیز حضور داشتند.

دانش‌آموز خبرنگاران: نرگس فارسی، فاطمه فانی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار