مدرس دانشگاه فرهنگیان:
هدف اصلی کارگاه بازیهای آموزشی در کلاس درس، بهبود فرآیند یادگیری دانشآموزان است
شهرکرد (پانا) - مدرس دانشگاه فرهنگیان، هدف اصلی از برگزاری کارگاههای بازیهای آموزشی در کلاس درس را بهبود فرآیند یادگیری دانشآموزان با استفاده از فعالیتهای سرگرمکننده و تعاملی دانست.

یوسف ساداتی، مدرس کشوری روش تدریس کتب ابتدایی و استاد دانشگاه فرهنگیان در گفتوگو با خبرنگار پانا گفت: «تعاملی بودن محیطهای آموزشی در حوزهی آموزش و پرورش همواره مورد تاکید بوده است. و هدف اصلی کارگاه بازیهای آموزشی در کلاس درس، افزایش انگیزه و بهبود فرایند یادگیری دانشآموزان با استفاده از فعالیتهای سرگرمکننده و تعاملی است.»
ساداتی افزود:« کارگاه بازیهای آموزشی با محورهای آموزشی ضرورت بازی در کلاس درس، نسبت بازی و استراتژی مدیریت کلاس، نسبت بازی و روشهای نوین تدریس، ویژگی انواع بازیها در دروس مختلف، ویژگی انواع بازیها در پایههای مختلف، بازیهای بدون ابزار، بازیها با ابزار دور ریختنی به صورت مجازی در تاریخ ۱۷ و۱۸ خرداد ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار میشود.»
وی تصریح کرد:«این کارگاهها با هدف تقویت مهارتهای شناختی، حرکتی و اجتماعی دانشآموزان از طریق بازیها طراحی شده برگزار، و همچنین این بازیها به معلمان کمک میکنند تا درسها را جذابتر و یادگیری را موثرتر کنند.»
گفتنی است جهت ثبت نام و اطلاعات به آدرس https://survey.porsline.ir/s/TpuNOJ۵X مراجعه کنید.
ارسال دیدگاه