دانشگاه فرهنگیان شهرکرد، اقدام پلیس آمریکا در دانشگاه‌های این کشور را محکوم کرد

شهرکرد (پانا) - دانشجومعلمان استان چهارمحال‌وبختیاری همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور با برگزاری تجمع اعتراضی، اقدامات دولت‌های اروپایی و آمریکای جنایتکار که دانشجویان خود را به دلیل حمایت از مردم غزه، شکنجه و کشتار می‌کنند را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان شهرکرد، اقدام پلیس آمریکا در دانشگاه‌های این کشور را محکوم کرد

در این‌تجمع اعتراضی که به‌صورت سراسری در تمام دانشگاه‌های کشور برگزار شد، دانشجومعلمان استان چهارمحال‌وبختیاری نیز حضور پرشوری داشتند و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نشان دادند که همواره پشت مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌اند و هیچگاه در برابر ظلم، سر تسلیم فرود نمی‌آورند.

حبیب‌الله شاهسون، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ضمن شرکت در این تجمع در گفت‌وگو با پانا گفت: «حقوق بشری که آمریکا از آن صحبت می‌کند، حقوق بشر نیست بلکه نوشته‌ای جعلی است که آمریکا با استانداردهای خود و هرگونه که به نفع خودش و هم‌پیمانانش باشد آن را اجرا می‌کند اما جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین، قلابی و جعلی بودن این مساله را نشان داد و در حال حاضر دانشجویان آمریکا و کشورهای غربی نیز به اقدامات خبیثانه رژیم صهیونیستی اعتراض می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که آمریکا دیگر نمی‌تواند هرگونه که بخواهد رفتار کند.»

شاهسون ضمن اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب و آمریکا عنوان کرد: «این اعتراضات، نشان‌دهنده این است که رسانه‌های ما توانستند اثرگذاری خود را برای نشان دادن مظلومیت مرم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی بگذارند و سد رسانه‌های معاند را بشکنند و این موفقیت بزرگی است.»

وی از شهیدان‌خبرنگاری که برای نشان دادن مظلومیت مردم غزه، جان خود را از دست دادند، یاد کرد و گفت: «از اصحاب رسانه می‌خواهم با تلاش فراوان و بدون وقفه، تمام تلاش خود را در جهت رسوایی اَعمال وقیح جنایتکاران عالَم نشان دهند.»

ذبیح‌الله کاوه، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال‌وبختیاری نیز در این تجمع گفت: هجوم پلیس‌آمریکا به دانشگاه، اقدامی بی‌سابقه است که با شعارهای دروغین و مردم‌فریب دولت‌های غربی که فریاد آزادی‌خواهی سر می‌دهند، تفاوت بسیاری داشته و نشانه‌ای بر دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آنان است.

کاوه خاطر نشان کرد: اقدام پلیس آمریکا نسبت به دستگیری اساتید و دانشجویان و هجوم بردن آنان به محیط آموزشی، خلاف تمام قوانین در جهان است و آمریکا با این اقدام، نشان داد که در حمایت از رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و امروز همه جهانیان، نظاره‌گر گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی به تمام نقاط جهان هستند و بی‌شک صبح پیروزی نزدیک است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های غرب در حال رخ دادن است، دارای یک ظاهر و یک باطن متفاوت است. ظاهر آن همان چیزی است که همه متوجه‌اند، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به نسل‌کشی مردم غزه که توسط صهیونیست‌ها در حال انجام است، اعتراض می‌کنند اما باطن قضیه این است که یک رخنه فرهنگی در غرب، رخ داده است.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته‌ شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند. در این اعتراضات، بسیاری از دانشجویان بازداشت شدند.

این تجمع سراسری در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار شد.

دانش‌آموزخبرنگار: مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار