بیانیه شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان چهارمحال‌‌وبختیاری در حمایت از قانون حفظ حریم عفاف و حجاب

شهرکرد (پانا) - شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان چهارمحال‌وبختیاری در جهت حمایت از قانون حفظ حریم عفاف و حجاب، بیانیه‌ای صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان چهارمحال‌‌وبختیاری در حمایت از قانون حفظ حریم عفاف و حجاب

متن بیانیه به شرح زیر است:

«شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان چهارمحال‌وبختیاری به تأسی از سنت نبوی و سیره علوی «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» ضمن قدردانی و سپاس از اقدام فوری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و استان در راستای اجرای این قانون اعلام می‌دارد، تلاش شبانه‌روزی دشمن و نقشه‌های شوم نظام سلطه در جنگ ترکیبی علیه دین و فرهنگ و اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران برای همگان مبرهن و آشکار بوده و جایی برای تعلل و تردید در این راستا باقی نگذاشته است.

به همین منظور، حرکت قاطعانه و فوری همه دستگاه‌های متولی و مسئول در تمام کشور خصوصا استان را خواستاریم تا با ایجاد عزم همگانی و همت مضاعف به برنامه‌ریزی دقیق و راهبردی پرداخته، در این راه فرصت را از دست ندهند و در امر اجرای قانون حجاب و مبارزه با هرگونه ولنگاری فرهنگی که منجر به هزاران آسیب اجتماعی و سست کردن بنیاد مقدس خانواده می‌شود همت نمایند.

شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان بیان می‌دارد که برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان، ایستاده و یقینا کوتاهی، اهمال، تردید، دودلی و خدایی‌ناکرده بی‌توجهی‌های دستگاه‌های مسئول نسبت به اجرای حکم شرعی و قانونی حجاب را برنمی‌تابد و آمادگی خود را در جهت همکاری در ابعاد مختلف خصوصا جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی، اعلام و در راستای اجرایی‌سازی این امر تلاش شبانه‌روزی خواهد نمود.

در پایان از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم، مدیرکل محترم دادگستری، دادستان محترم استان، فرماندهی ولایتمدار نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی، تقاضای ورود فوری و برخورد قاطع، منسجم و ادامه‌دار در این مساله دینی و قانونی را خواهانیم. باشد که ضمن شکست نقشه‌های شوم دشمن، شاهد رشد، تعالی و بالندگی خانواده‌های عزیز سرزمین‌مان باشیم.

ان‌شاءالله که گام‌های اجرایی مورد رضایت پروردگار قرار گیرد.

«وَ یُرِیدُ اللَّهُ أَنْ یُحِقَّ الْحَقَّ بِکَلِماتِهِ وَ یَقْطَعَ دابِرَ الْکافِرِینَ‌ لِیُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُبْطِلَ الْباطِلَ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ» آیه ۷ سوره انفال

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار