بازدید مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان از پروژه دهکده ورزشی و مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک سجادیه

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از پروژه‌های در حال ساخت که در سال 1402 کلنگ‌زنی شده بودند، بازید کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان از پروژه دهکده ورزشی و مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک سجادیه

محمد قویدل در بازدید از دهکده ورزشی دانش‌آموزی شهید سردار سلیمانی بیان کرد: این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین دهکده ورزشی دانش‌آموزی کشور و مجهز به استخر شنا، سالن ورزشی چندمنظوره هزار و ۸۰۰ متری، خوابگاه با ظرفیت ۶۰۰ نفر، چمن طبیعی و پیست دو و میدانی در بندرعباس ساخته و به بهره‌برداری خواهد رسید.

قویدل افزود: با تکمیل این ابرپروژه ورزشی، هرمزگان‌ می‌تواند به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش به قطب ورزشی کشور مبدل شود و شاهد رشد ورزشی فرزندان استان در همه شاخص‌ها خواهیم بود.

لازم به ذکر است که این پروژه در سفر دوم رئیس جمهور شهید با حضور وزیر آموزش و پرورش، کلنگ‌زنی شد و در مصوبات سفر برای آن اعتباراتی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان همچنین از پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه شهرک سجادیه بندرعباس که عملیات احداث آن در خرداد ۱۴۰۲ با حضور استاندار هرمزگان آغاز شده بود نیز بازدید کرد.

قویدل در این بازدید گفت: این فضای‌ آموزشی در قالب ۱۲ کلاس درس با زیر‌بنای ۱۸۷۸ متر‌‌مربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان احداث می‌شود و با احداث این مدرسه ۳۶۰ دانش‌آموز از فضای ایمن جهت تعلیم‌ و‌‌ تربیت برخوردار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این فضای آموزشی در قالب ۱۲ کلاس درس، آزمایشگاه، کارگاه، دیوار، محوطه، سرویس بهداشتی و سرایداری است.

این پروژه آموزشی ۱۰۰ درصد خیّرساز به همت خیّر نیک‌اندیش، عبدالله مسلمانی ساخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار