سرپرست معاونت پرورشی‌وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

جشنواره کارینو فرصت ارزشمندی برای تبادل تجربیات و ایده‌های تربیتی است

بجنورد (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت جشنواره «کارینو» فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربیات و ایده‌های تربیتی است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره کارینو فرصت ارزشمندی برای تبادل تجربیات و ایده‌های تربیتی است

حسین قنبری در جشنواره کارینو بیان کرد: جشنواره کارینو با حضور ۱۰۰۰ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور در محل اردوگاه شهید باهنر تهران از ۲۴ الی ۲۶ اردیبهشت برگزار شد.

قنبری اظهار کرد: استان خراسان شمالی، ۱۲ کانون فرهنگی و تربیتی دارد که ۹ کانون استان، موفق به حضور در اختتامیه جشنواره کارینو شدند که در برپایی غرفه دستاوردهای دانش‌آموزی کانون‌های خود به ارائه ایده‌ها و تجربیات پرداختند.

وی تصریح کرد: مدیران منتخب کانون‌های فرهنگی و تربیتی خراسان شمالی علاوه بر شرکت در اختتامیه جشنواره کارینو در کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه و آیین‌نامه مالی کانون‌ها نیز شرکت کردند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: کانون‌های فرهنگی و تربیتی، محوریت فعالیت‌های فوق برنامه دانش‌آموزان را در قالب ۲۲ انجمن دارند که باید از طریق رویکرد برگزاری پاتوق‌های دانش‌آموزی، فضایی جهت بروز و ظهور استعدادهای دانش‌آموزی فراهم آورد تا بتوانند در زمینه مورد علاقه خود به رشد و موفقیت برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار