رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان:

بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود

اصفهان (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز این استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خرداد سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود
مجتبی ملااحمدی در جلسه ستاد اجرایی بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان اظهار کرد: بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان، روز سوم خرداد سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات برگزار خواهد شد که در این زمینه، ماهیت کلی برگزاری جشنواره، تکریم کامل خیرین است.
وی افزود: فلسفه برگزاری جشنواره، تقدیر و تشویق خیرین مدرسه‌ساز است و نکته مهمی که در این میان مطرح است این که در خلال این جشنواره باید دیگران نیز به کار خیر ترغیب شود.
ملااحمدی ادامه داد: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سنوات قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان بیان کرد: در خصوص انعکاس این جشنواره باید از ظرفیت صدا و سیما نهایت بهره‌برداری و استفاده شود تا فرهنگ کار خیر گسترش یابد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان، یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به‌صورت جدی پرداخته شود.
ملااحمدی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان مدارس خیرساز که به واسطه حضور در این فضاهای آموزشی، امروز دارای موقعیت مناسبی هستند باید معرفی شوند تا ارزش کار خیر در میان جامعه نهادینه شود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان ادامه داد: از ظرفیت دانش‌آموزی استان اصفهان باید در گسترش فرهنگ خیر و نیک‌اندیشی استفاده شود تا شاهد تداوم این فرهنگ باارزش در میان نسل‌های آینده نیز باشیم.
ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: جشنواره بیست‌وششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.
وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش در حال تعامل برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه هستند و در این زمینه مجمع در حال انجام امور برای اجرای برنامه است.
فتحی خاطرنشان کرد: وظیه ما اجرای مطلوب جشنواره خیرین در جهت تکریم آنان است. چرا که این انسان‌های بزرگ بدون هیچ چشم‌داشتی، مال خود را فدا کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار