کلاس پرچالش فارسی و یک روش پیروز
تهران (پانا) - از کلاس پرچالش فارسی، جایی که دانشآموزان بیعلاقه صحبت میکردند و همکاری نمیکردند، تا ایستادن روی سکوی رتبهٔ یک پژوهش کشوری؛ این، مسیر تحول یک معلم بود. عابدی مقدم در توصیف نقطه آغاز این مسیر گفت: کلاس فارسیام به چالشی سخت تبدیل شده بود دانشآموزانی بیعلاقه که درگیر درس نبودند. این چالش، اما، نقطهٔ شروعی شد برای یک تغییر بزرگ. با استفاده از روش «ارتباط بدون خشونت»، توانستم کلاس را به محیطی مشارکتی تبدیل کنم، نمرهها را بهبود دهم و در نهایت، همین تجربهٔ عملی، مرا به رتبهٔ یک پژوهش کشوری در درس فارسی رساند.
ارسال دیدگاه