سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ تهران:

افراد بزرگ و موفق، معلمان بزرگ و ازخودگذشته‌ای داشتند

تهران (پانا) - سرپرست شهرداری منطقه 14 تهران ضمن تکریم مقام والای معلمی، بیان کرد: افراد بزرگ و موفق، معلمان و استادان بزرگ، ازخودگذشته و ایثارگری داشتند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افراد بزرگ و موفق، معلمان بزرگ و ازخودگذشته‌ای داشتند

مراسم جشن و سرور به مناسبت هفته معلم و نیز تجلیل از معلمان نمونه و مدیران بازنشسته منطقه ۱۴ تهران در سالن گوته با حضور سعید محمدی (از معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری)، امیر شهرابی‌فراهانی (سرپرست شهرداری منطقه 14)، قاسم بیانی (مدیر آموزش و پرورش منطقه 14) و جمعی از معاونین و کارشناسان منطقه برگزار شد.

شهرابی فراهانی ضمن تبریک ویژه به معلمان و نقل خاطرات دوران مدرسه (از تحصیل تا تدریس) گفت: در دوران تحصیل، معلمان سختگیری داشتیم اما به‌طور کلی انرژی که از معلمان به دانش‌آموزان منتقل می‌شود و در هر حال تجلی آن در آینده‌ای نه چندان دور توسط دانش‌آموزان در جامعه تجربه خواهد شد.

وی افزود: تاریخ گواه این بوده و هست که افراد و شخصیت‌های بزرگ و موفق در دنیا، همیشه معلم‌های بزرگی داشته‌اند و خود نیز در ادامه مسیر آنان، اساتید بزرگی شدند. بنابراین امید است که فرزندان این خاک بتوانند در محضر چنین معلمان فرهیخته‌ای و در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مردان و زنان بزرگ آینده این سرزمین شوند.

خبرنگار: ندا کیایی

نویسنده : ندا کیایی خبرنگار : ندا کیایی عکاس : ابوالفضل افلاک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار