مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان مطرح کرد؛
تمرکز دولت چهاردهم بر توسعه عدالت در فضاهای آموزشی و کیفیتبخشی آموزش
اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت با به روی کار آمدن دولت چهاردهم، نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی و کیفیت بخشی آموزش با مشارکت مردم، جوانان، خیرین هم در زمینه کمی و هم کیفی فضای آموزشی قدمهای مثبتی در استان درحال اجراسازی است.
محمدرضا نظریان مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک روز معلم و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم در گفتگو با پانا بیان کرد: «نقشه راه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است.»
نظریان بیان کرد: «در دوره رویکرد نوین مدیریتی اجراسازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که از منویات مقام معظم رهبری میباشد توسط رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در کلیه استانهای کشور به ویژه استان اصفهان به خوبی قابل اجرا است. » مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: « یکی از مفاد اجرایی این سند ، تحقق ساحتهای تربیتی است که ساحتهای ششگانه از جمله ساحت اعتقادی و اخلاقی مهمترین و زیر بنای بقیه ساحتها است که معلم باید با توجه به ساحتهای اجتماعی سیاسی اقتصادی حرفهای زیستی و بدنی علمی و فناورانه با توجه به چرخش تحول آفرین نقشی که دارد از معلمی به مربی است و وظیفه آن فقط انتقال دانش نیست بلکه یک الگوی تربیتی در تمامی ساحتهای ششگانه است و بنا براین خروجی آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین، تربیت تمام ساختی است. »
محمدرضا نظریان ادامه داد: «در اجراییسازی سند تحول بنیادین بحث عدالت آموزشی و تربیتی است و با به روی کار آمدن دولت چهاردهم نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی و کیفیت بخشی آموزش با مشارکت مردم، جوانان، خیرین و ما هم در زمینه کمی و کیفی فضای آموزشی قدمهای مثبتی در استان درحال اجراسازی هستیم و در زمینه کیفیت بخشی در محتوای آموزشی و فناوریهای نوین و تعاملی با استفاده از هوش مصنوعی اقدامات خوبی در زمینه توانمندسازی معلمان بر داشتهایم. »
ارسال دیدگاه