پیام تبریک مدیرکل آموزش‌وپرورش اصفهان به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش‌وپرورش اصفهان به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

متن پیام محمدرضا ابراهیمی به شرح ذیل است:

«امام امیرالمؤمنین علیه‌السلام می‌فرمایند:

«علموا صبیانکم ما ینفعهم الله به لا یغلب علیهم المرجئة برایها

به کودکانتان چیزهایی بیاموزید که خداوند با آن چیزها سودشان می‌رساند تا مرجئه (منحرفان عقیدتی) با دیدگاهشان بر آنان چیره نشوند.»

همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر، ریشه در تربیت او دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار، سیراب می‌شوند.

بی‌شک سازمان دانش‌آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می‌شود که با اهداف و برنامه‌های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد. این سازمان به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش در زمینه‌سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است.

اینجانب فرا رسیدن بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی را به تمامی فرهنگیان فرهیخته استان اصفهان به‌ویژه همکاران پرتلاش سازمان دانش‌آموزی، اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و خبرنگاران پانا تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار