زنگ یاریگری در دبستان دخترانه سعدی تربت حیدریه نواخته شد

تربت حیدریه (پانا) - با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و سایر نهادهای مرتبط با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی, "زنگ یارگیری" در دبستان دخترانه سعدی تربت حیدریه نواخته شد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ یاریگری در دبستان دخترانه سعدی تربت حیدریه نواخته شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این مراسم گفت: آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزانی با سلامت کامل روحی و روانی تمام تلاش خود را می کند و در این مسیر برای رسیدن به نتیجه بهتر مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای اجتماعی و مدنی موثر است.

محمدرضا قرائی تربتی افزود: در طرح یاریگران زندگی که با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا می شود از ظرفیت دانش آموزان و اولیا استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز که فضاهای مختلف مجازی و واقعی دارای آسیب های فراوانی هستند و فرزندانمان را تهدید می کنند, در وهله اول سالم سازی این فضاها و بعد آگاه سازی دانش آموزان بسیار ضروری است.

قرایی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقطه آغاز تحولات است, از تمام دستگاه ها و نهادهای درگیر با موضوع آسیب های اجتماعی خواست تا آموزش و پرورش را در این امر یاری کنند.

گفتنی است طرح یاریگران زندگی با مشارکت نهادهای مختلف در مدارس شهرستان اجرا می گردد و هدف آن آگاه سازی دانش آموزان و استفاده از ظرفیت آنان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خصوصا مواد مخدر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار