رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز کشور :

در کار خیر باید پیش‌رو باشیم و مردم را در قرار گرفتن در این مسیر تشویق کنیم

تهران(پانا) - نشست هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران با حضور معاون وزیر و رییس مدارس استثنایی کشور ، رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، مدیرکل نوسازی و تجهیزمدارس استان تهران و رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران در محل بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۰۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
در کار خیر باید پیش‌رو باشیم و مردم را در قرار گرفتن در این مسیر تشویق کنیم

در این نشست قفلی رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اهمیت کار خداپسندانه مدرسه‌سازی در سطح کشور گفت: در کار خیر باید پیش‌رو باشیم و با اشاعه آن در جامعه مردم را در قرار گرفتن در این مسیر تشویق کنیم.

قفلی با اشاره به اینکه به ساخت ۲۰۰مدرسه استثنایی در سطح کشور نیازمندیم که همت خیرین را در این حوزه می‌طلبد، تاکید کرد: همچنین به دلایل شرایط خاص دانش آموزان اوتیسم در این زمینه نیز مشارکت جدی خیرین را نیاز داریم تا با ساخت 14 مدرسه ویژه برای آنها بخشی از مشکلات این دانش آموزان عزیز و اولیای آنها در سطح کشور مرتفع شود .

او با اشاره به وجود ۴۰هزار کلاس درس نیمه‌کاره در سراسر کشور اظهار کرد: با همت خیرین مدرسه ساز باید تلاش کنیم تا هر چه زودتر این کلاسها را جهت اضافه کردن به فضاهای آموزشی کشور آماده کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار