در بردخون

تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم در بردخون

بردخون،بوشهر(پانا)-ستاد بزرگداشت مقام معلم در بردخون تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۹۰۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم در بردخون

رئیس اداره آموزش و پرورش در نشست شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: در جامعه انسانی، اساسی ترین کار، تعلیم و تربیت است و کسی که این رسالت مهم و حساس را به دوش می کشد معلم است.

ظهیر محمودی افزود: در بین اقشار و گروه ها، معلمان جایگاه ارزشمند و تأثیرگذاری دارند و در عرصه های مختلف اجتماع نقش تعیین کننده و کارسازی دارند و اگر به آنان توجه کنیم مسیر توسعه هموار و راه های پیشرفت تسهیل می شود.

وی اضافه کرد: آنچه مهم است اینکه معلم در هر وضعیت و شرایطی به انجام وظایف و رسالت خطیر خود می اندیشد و هیچگاه درد و رنج و گرفتاری را بهانه کم کاری و ضعف نمی کند.

محمودی ادامه داد: معلمان بزرگ و راستین سعی دارند تا انسان ها را بیدار کنند و با اراده و قدرت خدایی، شیطان جهل و تاریکی را از وجود آدمی بیرون کنند و فرشته علم و دانایی را به جای آن بنشانند و این هنر معلم است.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: ارزش و مقام معلم در این است که موجب رستگاری دنیوی و اخروی افراد هر جامعه شود و زمینه را برای تعالی و رشد معنوی مردم فراهم کند.

معاون پشتیبانی اداره نیز گفت: اعضای کارگروه ستاد بزرگداشت مقام معلم بر اساس بخشنامه مشخص می شوند و هیأت داوران و نظارت نیز برای انجام وظایف و اجرای برنامه ها تعیین و معرفی می شوند.

محمدعلی قنبری افزود: همه فرهنگیان رسمی و پیمانی آزمایشی با حداقل 3 سال فعالیت آموزشی می توانند داوطلب حضور در جمع معلمان نمونه شوند که شامل آموزگاران، دبیران، مدیران و معاونان، مربیان بهداشت و تربیت بدنی و پرورشی و مشاوره و نیروهای خدماتی هستند.

وی اضافه کرد: بخشدار بخش به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم، رئیس اداره به عنوان قائم مقام ستاد و معاون پشتیبانی نیز به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم به وظایف خود عمل می کنند.

قنبری ادامه داد: فرهنگیان می توانند از 8 دی تا 8 بهمن پرونده ها و مدارک خود را به مدیر مدرسه تحویل دهند تا پس از بررسی، تکمیل، امتیازبندی و تأیید به اداره ارسال کنند و ستاد منطقه نیز به مدت 20 روز پرونده ها را بررسی و معلمان نمونه را معرفی می کنند.

در ادامه اعضا پیرامون وظایف و فعالیت های خود گزارش دادند و پس از بحث و بررسی محمدعلی قنبری به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم منطقه بردخون معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار