رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد:

بوشهر، میزبان اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور

بوشهر(پانا)- رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان "مرد زمانه" روز شنبه 14 دی ماه به میزبانی بوشهر برگزار می‎شود.

کد مطلب: ۹۹۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بوشهر، میزبان اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور

عبدالله نجفی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برگزاری این اجلاسیه که هم راستا با کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر شده فرصتی برای تجلیل و ارج گذاری به مقام شامخ شهدا عرصه رسانه است.
وی با اشاره به نقش آفرینی فعالان عرصه رسانه در میدان های گوناگون در طول تاریخ ، عنوان کرد: شهدای رسانه با ثبت و ضبط ارزش های دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن آیندگان دارند،که مهمترین اسناد بر جای مانده از سال های حماسه و ایثار مرهون ایثار و از خودگذشتگی جوانان شهید عرصه رسانه است.
مسئول بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: فعالان رسانه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش بی بدیلی در انتقال ارزش ها، ماندگاری حماسه و زنده نگداشتن یاد شهدا بر عهده داشته اند.
وی ادامه داد: نقش آفرینی فعالان رسانه در طول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همه سال های پس از آن و به خصوص انعکاس رشادت های مدافعان حرم قابل اغماض نیست.
نجفی یادآور شد: شاید اگر این نقش ماندگار فعالان رسانه در جریان این رخدادها نبود امروز از دوران تاریخی و طلایی گذشته یاد و خاطره‏ های ماندگاری ثبت نشده بود.
وی عنوان کرد: در این راستا بسیج رسانه‎‏ در رویدادی منطقه‎ای با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، در صدد بزرگداشت شهدا رسانه‎ای جنوب کشور برآمده است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد: این آئین با حضور چهره‎‏های شاخصی همچون مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه و بیژن نوباوه وطن، خبرنگار ایثارگر و عکاس دفاع مقدس و نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ساعت 9 صبح روز شنبه 14 دی ماه در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‏‌شود.
وی ضمن دعوت از خانواده رسانه استان جهت حضور و مشارکت در این اجلاسیه، یادآور شد: در این اجلاسیه از خانواده های شهیدان غلامرضا رهبر شهید شاخص استان خوزستان، یوسف دقت شهید شاخص استان هرمزگان، رسول مصطفایی شهید شاخص استان فارس، خداعفو عبدیانی شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و داریوش شاهینی، ارسلان فهیمی، یحیی خلیلی، ابراهیم بهزادی و محمود رفیعی نجات از استان بوشهر تجلیل به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار