سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

اجرای طرح جابربن حیان سنگ بنای پژوهش در مقطع ابتدایی است

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از منتخبین علمی پژوهشی دانش‌آموزان دوره ابتدایی طرح جابربن حیان با حضورسرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جابربن حیان سنگ بنای پژوهش در مقطع ابتدایی است

در این مراسم زینالی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی اظهار کرد: جشنواره جابربن حیان فرصت و بستر مناسبی است که دانش آموزان می توانند با کوشش برای رسیدن به روش‌های اصولی یادگیری، پژوهش و تحقیق به کسب دانش و مهارت در سطح عالی برسند.

او در ادامه اجرای طرح جابربن حیان را سنگ بنای پژوهش در مقطع ابتدایی دانست و افزود: گزارشات و مستندات نشان می دهد که در پرورش روحیه پژوهشگری در بین دانش آموزان گام های خوب و مؤثری برداشته شده است.

زینالی با تاکید بر اینکه جشنواره جابربن حیان علاوه بر پرورش روحیه پژوهشگری، رقابت سالمی را در بین دانش آموزان ایجاد می کند ، تصریح کرد: تمام تلاش حوزه ابتدایی در اجرای این طرح این است که استعداد ها و توانایی دانش آموزان ابتدایی شناسایی و یادگیری مادام العمر، جایگزین رویکرد های سنتی شود.

در این مراسم از 40 دانش آموز برتر این جشنواره به همراه تعدادی از کارشناسان، مدیران و راهبران طرح جابربن حیان تقدیربعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار