نظارت بر عملکرد سرویس مدارس حق اولیاء دانش‌آموزان است

تهران(پانا) - رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران بر اهمیت نظارت و رسیدگی به سرویس ایاب و ذهاب مدارس تاکید کردو نظارت بر عملکرد سرویس دانش‌آموزی راحق اولیاء دانش آموزان دانست .

کد مطلب: ۹۹۰۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر عملکرد سرویس مدارس حق اولیاء دانش‌آموزان  است

کوروش رومیانی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در نشست کارگروه ماده 18سرویس های دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی اظهارکرد: با توجه به شرایط خاص استان باید کارگروه ماده هجده در راستای تحقق آیین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزی مدارس به صورت جدی‌تر فعالیت خود را انجام داده و جلسات این کارگروه به منظور نظارت دقیق بر سرویس دانش آموزی هر ماه یکبار تشکیل گردد.

او در ادامه افزود: پایش ناوگان دانش‌آموزی تحت عنوان سامانه سپند یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در راستای ارتقای امنیت خاطر والدین و دانش‌آموزان است و باید در جهت رفع مشکلات و چالش های سامانه نیز گامهای موثری برداشت.

در این نشست رضا روستائی مدیر حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز در سخنانی با تاکید بر لزوم تعیین نقش آموزش و پرورش و سایر ادارات ونهادها در موضوع سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان گفت: در اجرای مطلوب این طرح نظارت دقیق بر سرویس‌ها و ارتباط موثر با پلیس راهور از موضوعات مهم و قابل توجه است .

در این نشست مواردی از جمله، طرح سرویس مدارس و مشکلات به وجود آمده پس از اصلاح قیمت بنزین، مسائل حقوقی، قرارداد با شرکت‌های مجری و جلوگیری از افزایش نرخ سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان با توجه به افزایش قیمت بنزین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار