مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

قدرت تغییر در سبک زندگی نمود باسوادی در جهان کنونی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز با سواد کسی است که قدرت تغییر در سبک زندگی داشته باشد؛ گفت: بی سوادی، فقر اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در پی خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۸۹۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
قدرت تغییر در سبک زندگی نمود باسوادی در جهان کنونی است

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین با بیان اینکه عملکرد حوزه سوادآموزی استان در سالهای اخیر مطلوب بوده است؛ اظهار داشت: در حوزه سواد آموزی استان آذربایجان غربی ، رتبه دوم کشور در راه اندازی مراکز یادگیری محلی، رتبه چهارم در میانگین رشد با سوادی و رتبه دوم در تشکیل کلاسهای سواد آموزی را داراست.

وی با اشاره به سواد 12 گانه از نظر یونسکو خاطر نشان کرد: در کنار سواد خواندن و نوشتن، سواد تربیتی، سواد رسانه ای، سواد عاطفی و سواد ارتباطی از جمله مهمترین حوزه های سواد در جامعه جهانی است که باید به آن پرداخته شود.

محمدی با اشاره به اینکه امروز با سواد کسی است که قدرت تغییر در سبک زندگی داشته باشد؛ گفت: بی سوادی، فقر اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی که به یک چالش فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است، ناشی از ضعف در سواد رسانه ای است.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدا و فعالان حوزه سواد آموزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار