طرح سه شنبه های مهدوی منطقه19

تهران (پانا) - طرح سه شنبه های مهدوی به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه19 تهران و با همکاری دارالقرآن های منطقه به منظور فرهنگ‎سازی اسلامی و نزدیکی بیشتر عموم مردم به ائمه اطهار علیهم السلام کلید خورد.

کد مطلب: ۹۸۹۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح سه شنبه های مهدوی منطقه19

مهدی شاملو، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه19 تهران ضمن اعلام این خبر افزود: این طرح با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث چشاندن نمکی از طعم زندگی مهدوی به جامعه می‌شود. برگزاری طرحهایی همچون طرح مردمی سه شنبه‌های مهدوی موجب استمرار همدلی، همبستگی و فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و گروهی در منطقه می‌شود .

شاملو، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مهدویت شناسی، خاطرنشان کرد: در این روز کارشناسان علوم تربیتی و حوزوی از فرهنگ مهدوی برای مخاطبین مطالبی را عنوان می کنند تا آنان با وظایف فردی و اجتماعی خود در زمینه انتظار مهدوی شناخت پیدا کنند .

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه19 تهران تصریح کرد: محوریت برگزاری طرح سه شنبه‌های مهدوی در منطقه با دارالقرآن های شهید حاج داوود کریمی و دارالقرآن آل یاسین می باشد که شاخصه‌هایی برای این کار مشخص کرده اند، شاید برای آن‌ها سخت باشد؛ اما برای جامعه لذت بخش است زیرا آنها تلاش می‌کنند با طرحهای نوآورانه‌ با شکل و شمایل امروزی حس محبتی که دارند را به مخاطبین منتقل کنند .

شاملو در پایان یادآورشد: برخی از کارشناسان حوزه فرهنگی معتقدند هدف از طرح سه شنبه‌های مهدوی محبت و خدمت به مردم است و این خدمت نذر سلامتی امام زمان (عج) می‌شود و به واسطه آن محبت در دل‌های مردم بیشتر می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار