جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر(پانا)_در آیینی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، استاندار بوشهر، نمایندگان استان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی، دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و نخستین جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۸۸۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه ۳۱ استان کشور آخرین دستاوردهای صنایع‌دستی خود را در معرض نمایش می‌گذارند.

محمدحسین ارسطو زاده تصریح کرد: ۱۵۸ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های حصیربافی، گلیم‌بافی، صنایع‌دستی دریایی، هم‌جوشی شیشه، قلم‌زنی، مس گری، سماورسازی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی و رودوزی‌های الحاقی در این نمایشگاه فعال هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر در دو بخش عرصه محصولات روستایی و گردشگری در معرض دید عموم قرار داده می‌شود.

ارسطو زاده ادامه داد: توانایی روستاییان استان بوشهر به شکل چادرهای عشایری به همراه ارائه آداب و رسوم زندگی روستایی و عشایری از دیگر بخش‌های موجود در این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز تا ششم دی‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار