در گفت‌وگو با پانا

غلامرضا محمدی: حسن یزدانی باید جراحی کند اما به المپیک می‌رسد

فضای ورزش کشور المپیکی نیست

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران ضمن انتقاد از برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان، از رسیدن حسن یزدانی به مسابقات المپیک 2020 خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا محمدی: حسن یزدانی باید جراحی کند اما به المپیک می‌رسد

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی و مصدومیت این کشتی‌گیر گفت: مصدومیت یزدانی پارگی مینیسک زانوی راست است. او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و به گفته دکتر کیهانی 6 هفته بعد از انجام این عمل می‌تواند دوباره به کشتی برگردد و در میدان المپیک روی تشک برود.

وی درباره مسابقات جام باشگاه‌های جهان گفت: متأسفانه حضور در مسابقات این چنینی که بار فنی ندارد تنها به کشتی‌گیر ضربه می‌زند، اما کشتی‌گیران به خاطر مشکلات مالی و معیشتی باید در این رقابت‌ها شرکت کنند. در سال منتهی به المپیک حضور در این رقابت‌ها باعث ایجاد مصدومیت می‌شود که نمونه این اتفاق برای حسن یزدانی و علیرضا کریمی به وجود آمد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران ادامه داد: جام باشگاه‌های جهان فقط برای کشتی‌گیران، مربیان و عوامل بار مالی داشت اما به لحاظ فنی هیچ سودی نه برای کشتی و نه در بحث ملی برای ما نداشت. دو ملی‌پوش ما مصدوم شدند، یزدانی باید زیر تیغ جراحی برود و کریمی هم منتظر است تا روز دوشنبه جواب ام آر آی خود را بگیرد. هر دو کشتی‌گیر سرمایه‌های تیم ملی هستند و درگیر بودن آنها با مصدومیت در سال منتهی به المپیک خوب نیست.

محمدی در پایان گفت: فضای کشور المپیکی نیست و همه از کشتی انتظار کسب چهار مدال طلا دارند. کشتی ورزش اول کشور است اما وضعیت خوبی ندارد و این موضوع ما را به دردسر می‌اندازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار