شفیع پور تاکید کرد:ضرورت پیوند دانش آموزان با داشته‌های عظیم فرهنگی کشور ایران درطول تاریخ

تهران (پانا) - همزمان با هفته پژوهش و آیین شب یلدا نمایشگاه استانی دستاوردهای دانش آموزی پژوهش سرای دانش آموزی کاووش کهریزک با حضور معاون آموزش متوسطه و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شفیع پور تاکید کرد:ضرورت پیوند دانش آموزان با داشته‌های عظیم فرهنگی کشور ایران درطول تاریخ

در این برنامه میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با اشاره به اهمیت پژوهش و تحقیق اظهار داشت: تربیت دانش آموز اندیشمند و کاووشگر باید مورد توجه جدی دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرد .

او در ادامه با تاکید بر ضرورت پیوند دانش آموزان با داشته‌های عظیم فرهنگی کشور ایران در طول تاریخ، افزود: بایداین داشته‌های عظیم فرهنگی با اشکال نوین و به روز به نسل های آینده منتقل شود .

شفیع پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش ازسیصد اثر از دانش آموزان در معرض دید عموم قرار گرفته ، تصریح کرد: غرفه‌های پژوهشی، هزار و یک نقش ،هنروطبیعت،عکاسی ،کارآفرینی،ساخت زیور آلات،نه به پلاستیک و غرفه جشتواره اقوام از جمله مواردی بود که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده بود.

این ویژه برنامه به مناسبت هفته پژوهش و بزرگداشت شب یلدا با حضور کارشناسان وزارت آموزش و پرورش معاونین و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،روسای مناطق،بخشدار کهریزک ورییس شورای و مدیران مدارس برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار