محفل انس با قرآن آموزشگاه قرآنی هاجر برگزار شد

مروست (پانا) - به مناسبت هفته قرآن،عترت،نماز محفل انس با قرآن در تنها مدرسه قرآنی منطقه مروست برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن آموزشگاه قرآنی هاجر برگزار شد

محفل انس با قرآن به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز با حضور امام جمعه موقت مروست،رییس آموزش و پرورش مروست ودانش‌آموزان آموزشگاه قرآنی هاجرمنطقه مروست برگزار شد.

"محمد رضا محمدی" رییس آموزش و پرورش مروست در حاشیه این محفل در گفتگو با خبرنگار پانا هدف از برگزاری این محفل را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت دانش‌آموزان از هجمه‌های فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: «بدون شک حضوردانش آموزان در این‌گونه محافل، روشنگری، هدایت و بیداری آن‌ها را نسبت به بسیاری از مسائل به‌دنبال خواهد داشت.»

"محمدی" ضمن اشاره به اثرات مثبت تلاوت آیات قرآن در زندگی افراد افزود: «انس افراد در سنین کودکی با قرآن و تلاوت آن اثرات بسیار مثبتی در جامعه خواهد داشت و از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در آینده می کاهد.»

وی در ادامه افزود: روح دانش آموزان پاک و بی آلایش است و از خداوند متعال به حرمت این دلهای روشن و بی ریا طلب بخشش و آمرزش داریم.
در این مراسم دانش اموزان به تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید پرداختند.
اجرای تواشیح و هم‌خوانی، آشنایی با فضایل و برکات معنوی کلام وحی و اهدای جوایز به دانش آموزان حافظ بخشی ازقران ، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این محفل با همکاری معاونت پرورشی و کارشناسی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش و آموزشگاه قرآنی هاجر منطقه مروست برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار