اجرای طرح فهما در بیش از هزار کانون آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - حجت الاسلام بیگی گفت: طرح ملی پایتخت فهما در هزار و ۲۳۰ کانون فرهنگی هنی مساجد استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۸۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح فهما در بیش از هزار کانون آذربایجان غربی

«حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی»اظهار کرد: طرح ملی پایتخت فهما در هزار و 230 کانون فرهنگی هنی مساجد استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح ملی «فهما» که در قالب تعیین شاخص‌های هشت گانه برای ارزیابی و رتبه‌بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجراست، افزود: در این تعداد کانون 85 هزارو 157 نفر عضو هستند.

این مقام مسوول تصریح کرد: این طرح فرصتی را برای دیده شدن حرکت‌هایی که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اتفاق می‌افتد شکل گرفته، و از سوی دیگر با امتیازاتی که تعریف شده فرصت‌های رقابتی را برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مهیا کرده است.

وی بیان کرد: آموزش کار با سامانه بچه های مسجد و ارائه عملکرد کانون ها در این سامانه و تکمیل پروفایل کانون ها در این سامانه از مهمترین محورهای این جلسه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه سامانه بچه‌های مسجد طرحی ارزشمند و ابتکاری در شناسایی کانون های فعال در سراسر کشور است، گفت: با اجرای این طرح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که به صورت فعال در طول سال فعالیت دارند، علاوه بر شناسایی، مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

حجت الاسلام بیگی اذعان کرد: انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مسجد ایران «فهما» موجب رقابت فرهنگی در بین کانون های مساجد استان آذربایجان غربی شده و امیدواریم بتوانیم بازتاب مناسبی از فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد استان داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار