رئیس اداره فرهنگی هنری اردو ها و فضا های پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

کانون‌های فرهنگی ، هنری و تربیتی مکان‌ مهم برای استعداد یابی و کسب مهارت و کشف علایق دانش‌آموزان است

شهرری(پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت:جشنواره ها نشان دهنده توانایی و توانمندی بالای کانون‌ها است و زمینه رسیدن به اهداف دانش‌آموزان را فراهم می کند.

کد مطلب: ۹۸۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی ، هنری و تربیتی مکان‌ مهم برای استعداد یابی و کسب مهارت و کشف علایق دانش‌آموزان است

فرحنازپور بخش رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت:فضای‌کانونها تحت پوشش آموزش وپرورش است ومربیان و مسئولین این فضاها معلم‌هایی هستند که خودشان دغدغه مدارند وهر کسی که در این برنامه‌ها شرکت کند رامانند فرزند خودشان میدانند و این امر مسبب افزایش رغبت پدر و مادرها از حضور فرزند خود در این مراکز میباشد.

او کسب مهارت و امنیت را دو ویژگی مهم کانون دانست و افزود:دانش‌آموزان با فعالیت‌های متفاوت خودترسیمی از آینده شغلی خود را می‌سازندو دومین نکته امنیت کانون برای دانش‌آموزان میباشدو ممکن است بسیاری از مهارت‌ها درآموزشگاه‌های خصوصی تدریش گردد،اما کانون متعلق به دانش آموزان است پس والدین دغدغه امنیت را نخواهند داشت.

رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران کانون‌هارا یکی از مکان‌های مهم برای استعداد یابی و کسب مهارت و کشف علایق دانش‌آموزان برشمرد و گفت:از دوره ابتدایی مدارس با کانون‌ها درتعامل هستند و آنان را با رشته‌های متفاوت آشنا شده و دانش آموزان میتوانندخود را در رشته‌های مختلف محک بزنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: کانون‌ها بایددر زمینه مسائل اقتصادی و نیروهای متخصص تقویت شوند ودر واقع اگر نیروهای بیشتری به آنان تعلق بگیرد ظرفیت پذیرش نیز بالاتر میرود.

پوربخش با اشاره به کسب رتبه‌های کشوری و استانی درحیطه‌های متفاوت اذعان داشت: این دانش‌آموزان درکانون‌ها رشد کردندودر کانون‌ها شناخته شدند و اولین جشنواره دستاوردهای کانون‌های شهرستان‌های استان تهران درحال برگزاری میباشدو هنردانش‌آموزان را که در طول یک سال که در کانون‌ها حضور داشتند به نمایش گذاشته شد .

او تصریح کرد: این جشنواره با حضور هجده کانون در سطح شهرستانهای استان تهران از بیست و پنجم آذر 98 تا بیست و هفتم آذربرپا است.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار