رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

نگاه دانش آموزان به دست مسؤولان است

بردخون،بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: نگاه دانش آموزان منطقه بردخون به دست مسؤولان است.

کد مطلب: ۹۸۶۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نگاه دانش آموزان به دست مسؤولان است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست با نماینده شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: احداث دومدرسه در بردخون و شهنیاء آغاز شده اما به دلیل عدم اعتبار کافی پیشرفت خوبی ندارد و راکد است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: دارالقرآن بردخون با مشارکت خیرین پیشرفت 90 درصدی دارد اما به دلیل عدم حمایت مالی، این پروژه تعطیل شده و با وجود وعده‌های مسؤولان، به بهره‌برداری نرسیده است که تأخیر در تکمیل آن مناسب نیست.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی در مناطق کوچک ضعیف است، اضافه کرد: سرانه مدارس واریز نشده و مدارس اعتبار و درآمد خاصی ندارند و اعتبارات داخلی نیز ضعیف است که انتظار حمایت بیشتر از تعلیم و تربیت منطقه می‌رود.

محمودی ادامه داد: دو پروژه از محل صرفه‌جویی در اعتبارات داخلی آغاز شده که شامل بازسازی و نوسازی کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار و احداث دوکلاس درس در دبستان روستای سجادیه است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه نگاه دانش آموزان منطقه بردخون به دست مسؤولان است، ابراز داشت: مکاتباتی داشته‌ایم اما پاسخ مثبتی نگرفته‌ایم و انتظار حمایت بیشتری داریم.

وی تصریح کرد: دست ما خالی است و شرمنده مدیران مدارس هستیم و فشار زیادی را تحمل می‌کنیم اما توقع داریم مدارس ما بیشتر دیده شوند و با حمایت بیشتر از مدارس شور و نشاط را به مراکز آموزشی هدیه دهیم زیرا استعداد و پتانسیل زیادی در منطقه وجود دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه 70 درصد ساعات اداری در مدارس حضور داریم و خطاب به نماینده مجلس گفت: نگاه بلند خود را به آموزش و پرورش ادامه دهید و برای تجهیز و حمایت از مدارس ما را یاری کنید.

محمودی ابراز داشت: نماینده مجلس در زمان آغاز پروژه‌ها حضور داشته و دوبار در جلسات آموزش و پرورش منطقه شرکت کرده و نماینده‌ای بوده که در بین مدارس حاضر شده و به آموزش و پرورش کمک کرده و نگاه عمیقی به نظام تعلیم و تربیت داشته است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز گفت: مسابقات و برنامه‌های فرهنگی هنری و ورزشی در مدارس منطقه برگزار می‌شود اما دست ما بسته است و اعتباری برای حمایت از این فعالیت‌ها نداریم و با وجود استعداد فراوان، نمی‌توانیم از آنان حمایت کافی داشته باشیم.

حیدر مغدانی افزود: سال گذشته یکی از ورزشکاران بردخونی در رشته دومیدانی، توانست مقام اوّل کشور را کسب کند و این مقام موجب قهرمانی تیم استان در کشور شد که نشان‌دهنده استعداد سرشار دانش آموزان منطقه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار