معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

حاصل تلاش مجموعه آموزش و پرورش، باید تربیت دانش آموز در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد

جم(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت حاصل تلاش مجموعه آموزش و پرورش، باید تربیت دانش آموز در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حاصل تلاش مجموعه آموزش و پرورش، باید تربیت دانش آموز در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد

به گزارش پانا ، علی موحدی در نشست با مدیران، معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس شهرستان جم، اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کتاب راه گشای تعلیم و تربیت است و بر اساس آن باید تلاشها در مسیر تربیت دانش آموزان در تراز نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت دانش آموزان افزود: معلم باید در تراز جمهوری اسلامی باشد تا بتواند دانش آموز انقلابی تربیت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر، خاطرنشان کرد: مدارس نیز باید در تراز نظام اسلامی باشند تا بتوانند معلم و دانش آموز انقلابی به جامعه معرفی نمایند.

موحدی با بیان اینکه همه معلمان در مدارس نقش تربیتی دارند، تصریح کرد: لزوما نباید نقش تربیت دانش آموزان به مربی پرورشی واگذار شود بلکه هر معلمی در مدرسه باید در تربیت دانش آموزان ایفای نقش کند.

این مقام مسئول افزود: همه ارکان مدرسه اعم از آموزشی و پرورشی باید در جهت تربیت صحیح دانش آموزان همسو و همگام بوده و در راستای رسیدن به هدف متعالی نظام آموزش و پرورش تلاش کنند.

موحدی از تدوین سیاست های حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: هدف من از حضور در پست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل صرفا کار پرورشی و تربیتی است و در همین راستا بزودی سیاست های حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تدوین و در اختیار شهرستان ها و مناطق قرا می گیرد.

گفتنی است در این نشست که بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران، معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس شهرستان برگزار شد از طلایه داران برتر عرصه تربیت تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار