مدیر آموزش و پرورش جم:

روز آمد کردن دانش علمی همکاران از اولویت های این مجموعه در سال تحصیلی جاری می باشد

جم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم در نشست مدیران مدراس شهرستان، روز آمد کردن دانش علمی همکاران از اولویت های این مجموعه در سال تحصیلی جاری دانست.

کد مطلب: ۹۶۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
روز آمد کردن دانش علمی همکاران از اولویت های این مجموعه در سال تحصیلی جاری می باشد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه در این نشست با تقدیر از تلاشهای مدیران مدارس، اظهار داشت: با همه تنگناها و مشکلات با تلاش های مدیران مدارس و سایر همکاران، مهری با شکوه در مدارس شهرستان آغاز شد.

وی افزود: با برنامه ریزی مدون در راستای پروژه مهر، آغاز سال تحصیلی، روزی خاطره انگیز و ماندگار برای دانش آموزان شهرستان رقم زد.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به تغییر و تحولات سریع در دنیا و جامعه، خاطر نشان کرد: با پیشرفت روزانه علم و فناوری و نگرش جدید دانش آموزان، روز آمد کردن دانش علمی همکاران از اولویت های این مجموعه در سال تحصیلی جاری می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: باید نوع نگاه مدیریتی و نگرش خود را متناسب با پیشرفت های علمی، تغییر دهیم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات دانش آموزان باشیم.

نیکخواه در بخشی از سخنان خود بر برنامه محور بودن مدیران مدارس تاکید کرد و افزود: مدیران مدارس می بایست اهداف آموزشی و پرورشی خود را در آموزشگاه تدوین و با همراهی معلمان و اولیاء در طول سال تحصیلی به اهداف مورد نظر دست یابند.

وی، سبک مدیریتی مدارس را بر پایه مشارکت معلم، دانش اموزان و اولیاء عنوان کرد و گفت: مدیران مدارس از مشارکت اولیاء در زمینه های فکری و نظری، از خلاقیت و ایده های معلمان و همچنین از ظرفیت دانش آموزان در فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش جم با تاکید بر اقامه نماز جماعت در مدارس، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه لازم جهت برپایی نماز جماعت و سوق دادن آگاهانه دانش آموزان به نماز و مسایل دینی و اعتقادی با استفاده از ابزار تشویقی و حضور متخصصین، از اولویت های مدیران مدارس در سال تحصیلی جاری باشد.

نیکخواه همچنین بر صرفه جویی در هزینه ها و حذف برنامه های غیر ضروری در مدارس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته، سالی پر بار برای آموزش و پرورش شهرستان بود، تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته موفقیت های چشمگیری در حوزه های آموزشی و پرورشی نصیب شهرستان شد.

این مقام مسئول ادامه داد: کسب 18 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری، قبولی در دانشگاه های معتبر دولتی، کسب عناوین مختلف در حوزه آموزش و همچنین مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری و تربیت بدنی در سطح کشور و استان بخشی از این موفقیت هاست.

وی با اشاره به تاثیر برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور در موفقیت دانش آموزان، گفت: در طول سال تحصیلی جاری نیز این کلاس ها با کیفیت بهتر و مطلوب تر برگزار خواهد شد.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران مدارس حضرت ولی عصر(عج) و ام البنین(س) شهر جم، دبستان شیخ فضل الله نوری شهر انارستان و مدرسه فضیلت شهر ریز به جهت میزبانی مطلوب جشن شکوفه ها و زنگ مهر و بازگشایی مدارس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار