مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

افتتاح بیش از ۴۴ هزار حساب قرض‌الحسنه در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۴۴ هزار و ۲۷۲ فقره حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان افتتاح‌ شده است.

کد مطلب: ۹۸۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بیش از ۴۴ هزار حساب قرض‌الحسنه در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای راهبری جذب سپرده‌های قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت زنجان با اشاره به مأموریت اصلی صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس اسناد بالادستی جذب سپرده خیران در قالب سپرده‌های خرد و کلان و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان از مأموریت‌های مهم این صندوق به شمار می‌رود.

صفری تعداد حساب‌های افتتاح‌شده در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان را ۴۴ هزار و ۲۷۲ فقره عنوان کرد و گفت: با وحدت کلمه بر مبنای توحید انسجام، همدلی تلاش کنیم در همه بخش‌ها بخصوص حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی با استفاده از جذب سرمایه‌های خرد و مشارکت خیران برای کمک به نیازمندان در جهت رفع مشکلات آن‌ها گام‌های اثربخش برداریم.

وی بابیان اینکه توسعه سنت زیبای قرض‌الحسنه از راهبردهای مهم صندوق امداد ولایت است، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حوزه قرض‌الحسنه و پیوند فعالیت‌های صندوق امداد ولایت با فعالیت‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به‌منظور جاری شدن منابع مردمی برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از برنامه‌های این صندوق در استان زنجان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت برون‌سازمانی، مشارکت حامیان خارج از استان استفاده از ظرفیت اصناف و بازاریان و مهم‌تر از همه استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری راهکار مناسبی برای رفع مشکلات نیازمندان جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه برای توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه انسجام و همگرایی در بخش‌های مختلف کمیته امداد استان زنجان باید شکل‌گرفته و در حوزه کارکردی این نهاد اثربخش شود، افزود: تقویت صندوق امداد ولایت موجب تقویت حوزه‌های اجرایی و حمایتی کمیته امداد شده و کارکردهای بخش‌های خدمت رسان این نهاد را ارتقاء می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار