اعضا بدن پرستار نوش آبادی به بیماران نیازمند هدیه شد

کاشان (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، از اهداء اعضای بدن پرستاری که مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند پیوند خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۶۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اعضا بدن پرستار نوش آبادی به بیماران نیازمند هدیه شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محمد حاجی جعفری اظهار کرد: با رضایت خانواده این بیمار مرگ مغزی و اهدا کبد و نسوج وی، زندگی دوباره ای به چند بیمار بخشیده خواهد شد.
وی افزود: عباسعلی ملایی، به علت آنوریسم مغزی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده بود که پس از انجام اقدامات درمانی توسط تیم پزشکی و پرستاری این بیمارستان و بررسی تیم های کارشناسی پزشکی و تائید مرگ مغزی بیمار، اعضای بدن وی برای اهدا عضو به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران منتقل شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار نفر از شهروندان این شهرستان که دچار مرگ مغزی شده بودند پس از رضایت خانواده ها جهت اهدا عضو به تهران اعزام شده اند.
وی، با اشاره به این که امکان برگشت به زندگی دوباره برای بیمار مغزی وجود ندارد، گفت: تعداد زیاد بیماران مرگ مغزی متاسفانه فوت می‌کنند که به علت های مختلف به مرحله اهدای عضو و پیوند اعضا نمی‌رسند.
حاجی جعفری افزود: شهروندان نیکوکاری که مایل هستند جزو اهدا کنندگان عضو باشند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ehda.sbmu.ac.ir ثبت نام کرده و کارت ویژه اهدای عضو را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار