سینمای سوخته با نمایش «ته بلیط »دوباره جان می گیرد

تهران (پانا) - نمایش« ته بلیط» به کارگردانی، تهیه کنندگی علیرضا حمیدین و نویسندگی علیرضا حمیدین، امیر پناهی فردر تماشاخانه ملک به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۹۷۵۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سینمای سوخته با نمایش «ته بلیط »دوباره جان می گیرد

به گزارش مشاور رسانه این نمایش، نمایش«ته بلیط»،گذری بر سینمای ایران ، کاری از گروه فرهنگی هنری در‌آستانه و به کارگردانی، تهیه کنندگی علیرضا حمیدین و نویسندگی علیرضا حمیدین، امیر پناهی فر و با حضور رضا گوران به عنوان مشاور کارگردان از 7آذر به روی صحنه تماشاخانه ملک می رود.
نمایش «ته بلیط» داستان هفت شخصیت است که دو ساعت از مرگ اجازه گرفته اند تا به زندگی بازگردند و داستان خودشان وسینما را در سینمای سوخته ما تعریف می کنند.
شادی شاه علی ،امیرمنصور اسفندیاری، محمد شریفی، سهند سلطانی، بهاره قهرمانی، سینتیا سرکیس وارطانیان و با معرفی درسا ارمند و جواد سحربازیگران ته بلیط هستند و این نمایش با صدای روزبه حصاری، بانیپال شومون و علیرضا حمیدین روایت می شود.
علیرضا حمیدین (تهیه کننده)، سید محمد هادی آموزگار(مدیر پروژه)، شادی بیات، محمد شریفی(دستیاران کارگردان)، شادی بیات(برنامه ریز)، سارا مژده(طراح لباس)، آناهیتا عراقی نژاد(دستیار لباس) ، شادی بیات(طراح صحنه)، زهرا بهرامی(دوخت لباس)،محمدرضا رحمتی(طراح نور)،پریا کیوانفر (طراح صدا)، استودیو واوخوان(استودیو ضبط صدا)، علیرضا حمیدین(انتخاب موسیقی)، سید محمد هادی آموزگار(عکاس پروژه)، سمانه یوسفی(تدوین)، میلاد زارع (گرافیست)، الهه حاجی زاده (مشاوره رسانه ای) این نمایش هستند.
لازم به اشاره است نمایش ته بلیط از 7 آذر به روی صحنه تماشاخانه ملک می رود و علاقه مندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت تیک 8 به آدرس https://b2n.ir/726902 یا به صورت حضوری به گیشه تماشاخانه ملک به آدرس تهران، خیابان شریعتى، خیابان ملک(نرسیده به بهار شیراز)، نبش خیابان وزوایى، پلاک 13 مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار