برگزاری نخستین همایش خیرین در منطقه کوهستان داراب

داراب (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان داراب از تجهیز 50 مدرسه به اسپیلت سرد و گرم وگاز کشی در مدارس خبر داد و افزود: بنا داریم تا پایان سال تحصیلی آینده تمامی بخاری‌های نفتی از مدارس جمع گردد.

کد مطلب: ۹۷۵۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین همایش خیرین در منطقه کوهستان داراب

علی محمد اطاعت در نخستین همایش تجلیل از خیرین منطقه کوهستان این شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از دهیار شهرک ایثار و دست اندرکاران برگزار کننده این همایش، آموزش و پرورش را نیاز و ضرورت هر جامعه‌ای برشمرد و افزود: اگر به آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه کنیم بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف خواهد شد.

او ادامه داد: امروزه مردم فهیم شهرستان در ساخت مدرسه در رقابت با یکدیگر هستند و این یک اتفاق خوب و تاریخی در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان بوده است.

به گفته‌ی او، آموزش و پرورش داراب بعد از اداره عشایری مقام دوم استان در پراکندگی و وسعت دارد و در محرومیت از امکانات و نیروی انسانی هم مشکلات فراوان دارد.

اطاعت از فعالیت 40 پروژه آموزشی در حال ساخت در آموزش و پرورش داراب خبر داد و افزود: ده مورد از این تعداد امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به استانداردسازی سیستم گرمایشی در مدارس این شهرستان گفت: دوردست‌ترین مدارس استان در شهرستان داراب است که امسال آن‌ها شوفاژ کشی و در بسیاری از مدارس بخاری تابشی نصب شده است.

او در ادامه از تجهیز 50 مدرسه به اسپیلت سرد و گرم وگاز کشی خبر داد و افزود: بنا داریم تا پایان سال تحصیلی آینده تمامی بخاری‌های نفتی از مدارس جمع گردد.
رئیس اداره آموزش و پرورش داراب، ضمن تقدیر از فعالیت خیرین، از آنان خواست تا با زمینه‌سازی و فراهم نمودن بستری مناسب، شرایط لازم برای ساخت فضاهای آموزشی لازم را بوجود آورند.

او از انعقاد قرار داد ساخت یک واحد آموزشی در بخش رستاق این شهرستان با هزینه ساخت اولیه به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان توسط خیرین آقایان سالخورده و سرفراز خبر داد.
در این مراسم که با حضور خیرین، و به همت مشاور فرماندار ویژه داراب در امور بانوان برگزار شد، مبلغی بالغ بر 200 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شد.
به گفته‌ی مدیر آموزش و پرورش داراب، 720 دانش آموز در 36 مدرسه ابتدایی و 3 مدرسه متوسطه در منطقه کوهستان این شهرستان با شرایط صعب العبور و با فاصله دو ساعتی از مرکز شهرستان مشغول به تحصیل هستند .

خبرنگار: حسین کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار