کارشناسان آموزش متوسطه استان در زارچ گردهم آمدند

یزد(پانا) -معاونین و کارشناسان آموزش وپرورش متوسطه شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان یزد در زارچ گرد هم آمدند.

کد مطلب: ۹۷۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کارشناسان آموزش متوسطه استان در زارچ گردهم آمدند

این گردهمایی دوروزه با حضور معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان، معاونین آموزشی و کارشناسان آموزش متوسطه آموزش و پرورش نواحی ، شهرستان‌ها و مناطق 14 گانه استان در زارچ برگزار شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان دراین گردهمائی گفت: هیچ جامعه‌ای بدون داشتن یک برنامه مدون در حوزه‌ی تعلیم و تربیت نمی‌تواند مسیر پیشرفت و ترقی را طی کند.
"عباسعلی دانافر" کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزش وپرورش را اساس سیاست‌های کلی دولت دانست و بر برنامه‌ریزی دقیق جهت " توزیع متوازن " رشته‌ای و توجه بیشتر به رشته‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش تاکید کرد.
درادامه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان یزد به تبیین برنامه‌های جاری حوزه آموزش متوسطه پرداخت و چکیده‌ای از دستاورد‌ها و موفقیت آموزش وپرورش استان در این حوزه را تشریح کرد.
"سید علی کارآموز" هدف از برگزاری این همایش را تبیین سیاست‌های حوزه معاونت آموزش و متوسطه، ایجاد زمینه گفتمان معاونین آموزش و ابلاغ سیاست‌های استانی برشمرد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی و فضا و تجهیزات مدارس از دیگر اهداف این همایش است.
"کارآموز" با بیان اینکه حوزه آموزش متوسطه یکی از حوزه‌های بسیار منسجم و هدفمند در آموزش و پرورش استان است گفت: این حوزه به همت معلمان، مدیران و کلیه متصدیان امر در مسیر سرآمدی و رشد تعالی قرارگرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار