عضو فراکسیون جوانان مجلس به پانا خبر داد؛

وزارت ورزش وجوانان درحوزه جوانان نمره قبولی نمی‌گیرد/تعطیلی پروژه‌های ورزشی در شهرها و روستاهای کشور

خبرگزاری پانا: عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزرات ورزش و جوانان در حوزه جوانان نمره قبولی نمی گیرد ،گفت: بسیار یاز پروژه های ورزشی در شهر ها و روستاهای کشور به دلیل اهمال و بی توجهی این وزارت خانه تعطیل شده است.

کد مطلب: ۹۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد حسن نژاد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا و در پاسخ به این پرسش که عملکرد وزارتخانه ورزش و جوانان را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: در حوزه ورزش اقدام ویژه ای صورت نگرفته است، همچنین در حال حاضر شاهد برنامه ای در حوزه جوانان هم نیستیم.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان برای رسیدن به هدف خود، هیچ برنامه خاصی را دنبال نکرده است، اظهار داشت: شاهد این هستیم که در روستاها و شهرهای کشور همه پروژه های ورزشی تعطیل شده است همچنین زیر ساخت ورزشی اجرا نمی شود.

عضو فرا کسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش کمیته ها و فدراسیون نیز در حوزه ورزش دیده می شود، بیان کرد: تا حدودی کمیته ها و فدراسیون فعالیت هایی داشته اند، البته در سطح ورزش همگانی یا غیر حرفه ای کار خاصی صورت نگرفته است.

حسن نژاد در ادامه گفت: با توجه به این که درمجلس به مسله ورز ش و همچنین وزارتخانه ورزش و جوانان در آینده چه برنامه ای خواهد داشت توجه ویژه ای شده است، ولی این وزارت خانه برنامه خاصی مطرح نکرد. علت اصلی انجام نشدن برنامه ها کمبود بودجه و مدیریت ضعیف است.

وی در پاسخ به این سوال که چه نمره ای به وزارتخانه ورزش و جوانان می دهید؟ بیان کرد: من به این وزارتخانه نمره قبولی نمی دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار