اعزام 10 بانوی ورزشکار ابرکوه به مسابقات ووشوی قهرمانی کشور به میزبانی بندرعباس

ابرکوه  (پانا) - مسؤول هیئت ووشوی شهرستان ابرکوه از اعزام 10 بانوی ورزشکار به مسابقات ووشوی قهرمانی کشور به میزبانی بندرعباس خبر داد

کد مطلب: ۹۷۳۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 10 بانوی ورزشکار ابرکوه به مسابقات ووشوی قهرمانی کشور به میزبانی بندرعباس

مسؤول هیئت ووشو ابرکوه ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور بانوان، گفت : این مسابقات در سبک «هوپ گار» در روزهای 14 و 15 آذرماه در رده های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان در شهر بندرعباس استان هرمزگان برگزار می‌شود.

سمیه نادر پورتصریح کرد: تعداد 10 نفر از دختران ووشوکار ابرکوه که در سبک «چانگ چوان» فعالیت می‌کنند، به نمایندگی از استان یزد جهت شرکت در این مسابقات انتخاب شده و امروز نیز به بندرعباس اعزام می‌شوند .

نادر پور که خود مربی این ورزشکاران هست، اذعان کرد: زهرا خیرپور، زهرا حاصلی، مینا زارع زاده، زهرا زارع زاده، فاطمه زارع رئیس‌آبادی، زینب زارع رئیس‌آبادی، زهرا حقدوست، فرزانه خانی، آتنا خسروی و فاطمه تقی پناه، ووشوکارانی هستند که راهی مسابقات قهرمانی کشور می‌شوند .

وی که مدت دو سال است در ابرکوه به مربیگری در رشته ووشو مشغول است، اضافه کرد: زهرا خیرپور یکی از برترین و مستعدترین ورزشکاران رشته ووشو در ابرکوه است که در صورت کسب موفقیت در مسابقات استانی، به مسابقات انتخابی تیم ملی راه می‌یابد .

مسؤول هیئت ووشو ابرکوه در خاتمه از تلاش های مجموعه اداره ورزش و جوانان، تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری ابرکوه در اعزام این تیم 10 نفره به همراه مربی و سرپرست، به مسابقات کشوری قدردانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار