با کمپین "نه به مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک" همراه شوید

اصفهان (پانا) - اداره توسعه فرهنگ سلامت، همزمان با کمپین جهانی پیشگیری از مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در آذرماه، طرح هایی را با هدف اطلاع رسانی و آگاهی در فضای مجازی آماده کرده است.

کد مطلب: ۹۷۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
با کمپین "نه به مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک" همراه شوید

اهمیت حفظ سلامت و درمان افراد برای هر جامعه و دولتی حائز اهمیت است، چرا که اگر جامعه‌ای سالم و تندرست نباشد نیروی مولد نخواهد داشت و جامعه‌ای که نیروی مولد نداشته باشد، جامعه‌ای مستقل نخواهد بود.
رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این رابطه گفت: این اداره با هدف پیشگیری و اطلاع رسانی در زمینه سلامت جسم و روان برنامه های زیادی را تدوین کرده است.
فریناز تولاییان اظهار داشت: در 15 منطقه شهرداری اصفهان و سپاهان شهر خانه سلامت وجود دارد که این خانه ها در جهت بالا بردن سواد سلامت مردم در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه این اداره، نمایشگاه های سلامت و رویدادهای شهری بسیاری را برگزار کرده است، افزود: همزمان با کمپین جهانی پیشگیری از مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در آذرماه، این اداره نیز اقدام به آموزش مجازی با 6 طرح در این زمینه کرده است.
رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در کشور چالشی جدی است چرا که مصرف خودسرانه و بیش از حد آنتی بیوتیک باعث می شود بسیاری از ویروس ها چنان قوی شوند که نسبت به هیچ دارویی واکنش نشان ندهند.
تولاییان تصریح کرد: این فرصت تبلیغات مجازی با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی در زمینه آنتی بیوتیک ها و راه های درمان بیماری ها بدون استفاده از آن ها تا آخر آذرماه انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار